V torek 8.11.2016 je bila v okviru projekta »Turizem so ljudje – skupaj za krepitev socialnega dialoga v dejavnosti gostinstva in turizma« izvedena zaključna konferenca z naslovom »Skupaj do boljšega poslovanja v dejavnosti gostinstva in turizma«.
Na konferenci so bile širši javnosti predstavljene izvedene aktivnosti projekta, katerega namen je bila krepitev socialnega dialoga v Sloveniji, na Hrvaškem, v Srbiji, Črni gori in Makedoniji. Prav tako je razprava potekala o pogledih delodajalcev na zaposlovanje v dejavnosti ter o težavah, s katerimi se le-ti soočajo pri zagotavljanju potrebnih profilov zaposlenih, predstavljeni pa so bili tudi ukrepi Zavoda RS za zaposlovanje za večjo zaposljivost v dejavnosti.
Predstavljena so bila stališča evropskih socialnih partnerjev na pojav in razvoj ekonomije delitve, ki je korenito posegla v dejavnost gostinstva in turizma, ter stališča slovenskih delodajalcev in sindikatov o tem, na kakšen način in v kateri smeri bi se moral razvijati socialni dialog v prihodnje.
Ob koncu so se udeleženci seznanili še z dvema zanimivima tematikama. Prva se je nanašala na napitnine, kot enega izmed možnih orodij za povečanje motivacije zaposlenih in za izboljšanje storitev v gostinstvu in turizmu. Druga je zajela konfliktne situacije in načine, kako se odzvati ob soočanju s težavnimi strankami, s katerimi so zaposleni v dejavnosti gostinstva in turizma nemalokrat v stiku.
Vzporedno z dogodkom je potekala novinarska konferenca, na kateri sta Združenje delodajalcev Slovenije in Sindikat delavcev gostinstva in turizma Slovenije izpostavila ključne težave obravnavanega sektorja ter nanizala nekatere rešitve za njihovo razrešitev.
S finančno podporo Evropske unije.