Uvedba elektronskega vlaganja refundacijskih zahtevkov za nadomestila plač preko sistema e-vem
Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije obvešča, da se od 1.10.2016 refundacijski zahtevki za nadomestila lahko vlagajo elektronsko preko državnega informacijskega sistema e-VEM.
Elektronsko vlaganje zahtevkov preko e-VEM je prostovoljno in le ena izmed možnosti. Vlagatelji zahtevkov lahko izbirajo, ali bodo koristili e-VEM, ali pa bodo zahtevke na Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS) še nadalje vlagali v fizični obliki po pošti.
Prek e-VEM bo zaenkrat omogočeno le vlaganje refundacijskih zahtevkov – torej zahtevkov za izplačilo nadomestila za zaposlene pri delodajalcu, ne pa tudi za samostojne zavezance same (to pomeni, da bo lahko samostojni podjetnik vložil refundacijski zahtevek le za svoje zaposlene delavce, če pa je bil sam v »bolniškem staležu«, pa bo moral enako, kot je to sedaj, poslati na ZZZS »bolniški list«, ki ga na hrbtni strani izpolni Finančna uprava RS).
Refundacijski zahtevki se bodo lahko vlagali preko sistema e-VEM z neposrednim vnosom podatkov v elektronski obrazec na spletnem portalu e-VEM, ali preko spletnega vmesnika za nadomestila, ki omogoča prenos podatkov iz uporabnikovega sistema plač na Zahtevek za refundacijo in njegovo pošiljanje preko e-VEM na ZZZS. Uporabnik za uporabo sistema e-VEM potrebuje: računalnik s podprtim internetnim brskalnikom, dostop do interneta, digitalno potrdilo in optični čitalec.
Več informacij je na voljo na spletni strani ZZZS.