Zadovoljstvo zaposlenih in medsebojni odnosi
Kotizacija
Člani ZDS
119,00 €
Nečlani ZDS
149,00 €
DDV NI VKLJUČEN!
Vključuje udeležbo na seminarju, gradivo in pogostitev.
Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo:
- dva ali več udeležencev -10 % popust za vsakega udeleženca.
Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692. Na podlagi plačila boste prejeli povezavo za dostop do spletnega webinarja.
Proračunski uporabniki vpišite ob elektronski prijavi v polje opombe rok plačila, ob registraciji predložite naročilnico.
Prijava na dogodek
Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 14:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.
Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti. Neplačan predračun ne pomeni samodejne odjave od dogodka.
Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje? Pišite nam na e-naslov martin.smalcic@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.
Dodatne informacije
Martin Šmalčič
Telefon: 01 563 48 87
E-naslov: martin.smalcic@zds.si
Udeleženci izobraževanja imajo zagotovljeno brezplačno parkiranje do zasedbe mest na zunanjem parkirišču, za zapornico. Navodila za parkiranje.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
Odnos. Kaj je odnos? Kje se učimo odnosov? Kako gradimo odnose? Dejstvo je, da se noben odnos ne more narediti ali zgraditi sam od sebe temveč ga sami oblikujemo z določeno aktivnostjo in predanostjo. Vsi vstopamo v različne odnose, so osnovna človeška potreba – to je dejstvo, kot tudi to, da nam povzročijo največ srčnih bolečin in ostalih problemov na vseh življenjskih področjih.
SPLOŠNO O DELAVNICI
Vsakega, ki bi ga vprašali, ali so odnosi med sodelavci pomembni za uspeh, bi odgovoril, da nedvomno so. Veliko ljudi to res verjame in tako tudi delujejo. V realnih razmerah v posameznih delovnih okoljih pa se dostikrat izkaže, da pod enakim priseganjem na dobre poslovne odnose kot pogoj uspeha nastajajo različne prakse. Kdor se ne čuti spoštovan in ne vidi možnosti za razvoj, bo iskal bolj zdravo delovno okolje. Vprašanje kakovosti odnosov je poleg povsem eksistencialnih vprašanj življenja eden od ključnih faktorjev, okrog katerih se vrtijo naša življenja. Profit, osebna učinkovitost, plača, slava, moč, uspešnost –vse to tudi do določene mere šteje, vendar pa je v primerjavi s pomembnostjo kakovosti odnosov relativno kratkega in plitkega značaja.
NAMEN DELAVNICE
Namen delavnice je spregovoriti o problemih, s katerimi se vsakodnevno srečujemo v poslovnih odnosih, pogledati v smiselnost in način vzpostavljanja odnosov ter kaj lahko sami naredimo, da bodo odnosi za nas prijetnejši, lepi. Dobri odnosi ne nastanejo sami od sebe, temveč jih je treba graditi in negovati.
KOMU JE NAMENJENA
Delavnica je namenjena vsem tistim, ki želijo tudi na delovnem mestu ustvarjati dobre, kvalitetne odnose in , ne da bi pri tem pozabili nase ter vsem tistim, ki želijo poglobiti svoje znanje o sebi, svojih odnosih. Pogledali bomo tudi, kako čustva vplivajo na našo komunikacijo in načine, kako lahko čustva primerno izrazimo, s tem pa zmanjšamo možnost konfliktnih situacij.
METODA DELA
- Podajanje strokovno teoretične vsebine ob aktivnem sodelovanju udeležencev.
- Sočasno/vzporedno obravnavanje konkretnih praktičnih primerov (ali primerov udeležencev).
- To je interaktivno predavanje, ki bo udeležence motiviralo/vzpodbudilo k uporabi pridobljenih znanj in tehnik pri njihovem delu in v življenju nasploh.
◾ PROGRAM:
9:00 do 9:20
Predstavitev in spoznavanje.
9:20 do 10:10
Kaj so odnosi in kaj nam pomenijo. Vrste odnosov. Kakšni so dobri odnosi. Čustvena inteligenca.
10:10 do 10:20
Odmor.
10:20 do 11:10
Vpliv odnosov na uspeh organizacije. Finančna tveganja in tveganja na ugledu, ki ga lahko prinesejo slabi odnosi ali maščevalni zaposleni. Pričakovanja podjetja in pričakovanja zaposlenih. Sinergični učinki dobrih odnosov.
11:10 do 11:30
Odmor.
11:30 do 12:10
Kako se krepijo dobri odnosi. Kako doseči zadovoljnega zaposlenega in obenem uspeh podjetja Krepitev lojalnosti zaposlenih. Dobre prakse.
12:10 do 13:00
Vprašanja in odgovori.
Predavatelji
Urška Pevec Repnik
Zavod Zdrava Celota
Urška Pevec Repnik je uspešno zaključila podiplomski študij Zakonske in družinske terapije ter opravila stažiranje na Študijsko-raziskovalnem centru za družino v Ljubljani (ŠRCD). V zavodu Zdrava Celota deluje kot terapevtka na področju individualnega svetovanja, zakonskega in družinskega svetovanja, skupinskih delavnic ter kot predavateljica. Zadnjih 10 let se poglobljeno ukvarja z raziskovanjem psihičnega in fizičnega nasilja. Svoje znanje ves čas izpopolnjuje z nadaljnjimi izobraževanji iz področja odnosov, svetovanja, komunikacijskih veščin.