Nevroprodaja - Moderni pristop k naprednejšim tehnikam prodaje
Kotizacija
Člani ZDS
139,00 €
Nečlani ZDS
179,00 €
DDV NI VKLJUČEN!
Vključuje udeležbo na seminarju, gradivo in pogostitev.
Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo:
- dva ali več udeležencev -10 % popusta za vsakega udeleženca.
Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692.
Proračunski uporabniki vpišite ob elektronski prijavi v polje opombe rok plačila, ob registraciji predložite naročilnico.
Prijava na dogodek
Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 14:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.
Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti. Neplačan predračun ne pomeni samodejne odjave od dogodka.
Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje? Pišite nam na e-naslov martin.smalcic@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.
Dodatne informacije
Martin Šmalčič
Telefon: 01 563 48 87
E-naslov: martin.smalcic@zds.si
Udeleženci izobraževanja imajo zagotovljeno brezplačno parkiranje do zasedbe mest na zunanjem parkirišču, za zapornico. Navodila za parkiranje.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
Prodaja je danes vedno manj “umetnost” in nabor trikov in postaja vedno bolj stvar metrike, znanstvenega pristopa in razumevanja psihologije kupcev. Zavzema široko polje pristopov in zagotavlja boljši stik s kupci.
Nevroprodaja vam pomaga razumeti kupčeve navade in vedenje. Pomaga vam razumeti, kako se posamezni kupci odločajo in kako lahko to prepoznamo. Uspešno združuje znanja nevrolingvističnega programiranja, nevroznanosti, nevromarketinga, psihologije in komunikacije.
Cilji delavnice:
Na delavnici boste spoznali:
- Kaj sestavlja psihologijo kupca in kako jo prepoznamo.
- Na kakšne načine vse so kupci različni in kaj to pomeni v prodaji – prepoznali boste različne tipe kupcev .
- Kako se kupci odločajo in kaj jih prepriča.
- Kaj so sprožilci pri različnih ljudeh in kako jih prepoznamo.
- Prilagoditev prodajne prezentacije različnim tipom kupcev.
- Uporaba naprednih tehnik NLP pri prodaji.
- Prodaja s sugestijami in svetovanjem.
- Zaključevanje – sklepanje prodaje in reševanje ugovorov.
Ključne teme: psihologija kupca, nakupni proces, prodaja, navade
Predavatelji
Gaber Marolt
EMBA, INLPTA Master Trainer, Master Coach, mBIT, cert. MindSonar professional
Je odličen poslovni trener in trener nevrolingvističnega programiranja z mednarodnim certifikatom INLPTA, mentor, Master Coach in poslovni svetovalec. Nosi najvišji naziv v NLP – Master Trainer in je v svoji karieri izšolal že nekaj generacij poslovnih trenerjev , coachev in trenerjev NLPja. Po izobrazbi univerzitetni diplomirani ekonomist z Executive MBA poslovne šole Cotrugli in ima več kot petindvajset let podjetniških izkušenj ter vodenja kreativnih timov. Je soustanovitelj več uspešnih podjetij, za svoje delo na področju avdio-vizualnih umetnosti je s kolegi prejel viktorja, bronasti grb Mestne občine Celje in več drugih nagrad. Njegovih delavnic in webinarjev se je udeležilo že več kot 11.000 ljudi, izobraževal je že več kot 60 skupin NLP, tudi 5 generacij NLP trenerjev, doma in v tujini, še več generacij coachev in master coachev, ves čas pa seveda izobražuje tudi v največjih slovenskih podjetjih. Njegove delavnice so izkustveno in praktično naravnane. Je ustanovitelj blagovnih znamk Coaching Akademija, NLP Center, Akademija mehkih/ključnih veščin, iniciator in vodja Mednarodne NLP in coaching konference, ustanovitelj portala www.vzgojainuenje.si ter avtor knjige – prodajne uspešnice vzgoja in učenje z manj stresa. Je izrazito interdisciplinaren in ima bogate osebne in poslovne izkušnje z različnih področij: vodenja podjetij, finančnega in davčnega področja, področja prodaje, IT, nabave, optimizacije delovnih. V zadnjih letih se je specializiral na področju interne in eksterne komunikacije, prodaje in change managementa, vse naštete veščine pa so nepogrešljive tudi pri vodenju. Sebe opiše kot katalizatorja poslovnih idej, povezovalca, učinkovitega vodjo in sodelavca.