WEBINAR: Virtualni prodajni razgovor 💻 (preko spletnih platform)
Kotizacija
Člani ZDS
119,00 €
Nečlani ZDS
179,00 €
DDV NI VKLJUČEN!
Vključuje udeležbo na izobraževanju, gradivo.
Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo:
- dva ali več udeležencev -10 % popust za vsakega udeleženca!
Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692. Na podlagi plačila boste prejeli povezavo za dostop do spletnega webinarja.
Proračunski uporabniki vpišite ob elektronski prijavi v polje opombe rok plačila, ob registraciji predložite naročilnico.
Prijava na dogodek
Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 14:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.
Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti. Neplačan predračun ne pomeni samodejne odjave od dogodka.
Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje? Pišite nam na e-naslov martin.smalcic@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.
Dodatne informacije
Martin Šmalčič
E-naslov: martin.smalcic@zds.si
Webinar bo potekal preko aplikacije Zoom. Za udeležbo na webinarju si lahko predhodno naložite aplikacijo ali pa boste to storili pred dogodkom po prejetih navodilih. Navodila ter povezavo za spremljanje in udeležbo na webinarju boste prejeli dan pred dogodkom na e-naslov, ki ga boste navedli pri prijavi na dogodek.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
📌 Drugačen prodajni pristop
Osebni stik s strankami je postal omejen. Prodaja poteka (tudi) preko spletnih platform, kjer je prodajni pristop drugačen. Slabo poznavanje prodaje preko spletnih platform negativno vpliva na samozavest, prodajni tim je manj prepričljiv, nivo zaupanja stranke nižje, kar vpliva na prodajni rezultat.
PRIPRAVA
◼ SPLOŠNO
- Cilj prodaje (kdaj prodajamo in kdaj skrbimo za odnos);
- Izbira termina in primerno trajanje;
- Primerna osvetlitev in izbira ozadja;
- Default video prodaja ali ne;
- Kako je z odmori;
- Odstranimo moteče faktorje;
- Kdaj potrebujemo “pomočnika”;
◼ PITCH DECK OZ PREZENTACIJA
- Pravilna struktura prezentacije in zaporedje slajdov;
- Zadostno število slajdov;
- Značilnosti oblikovanja slajdov za virtualno prodajo;
- Interaktivni placeholder slajdi (oblikovanje in frekvenca)
VIRTUALNI PITCHING
- Skrajšajmo “small talk”;
- Struktura:
- UVOD (posebnosti virtualnega poslovnega klepeta)
- TRENUTNO STANJE (kako ustvarimo potrebo oz težavo)
- KONFLIKT (razlika med trenutnim in želenim stanjem)
- REŠITEV (opis produkta, kaj produkt omogoča, kako reši težavo, reference oz študijski primeri, kratka
- predstavitev podjetja, če je to smiselno)
- ZAKLJUČEVANJE PRODAJE (možni načini zaključevanja)
- Razreševanje najpogostejših ugovorov;;
- Nebesedni elementi (očesni stik, položaj zg. dela telesa, izbira oblačil …);
- Način govora, ki vzdržuje zanimanje;
UČINKI
◼ Vsebina delavnice prodajnemu timu omogoči, da:
- hitro spoznate razlike med klasično in virtualno prodajo, se lažje prilagodite spremembam;
- pridobite praktične napotke in jih takoj uporabite v praksi;
- pristopite k prodaji prepričljivo in po meri stranke;
- z boljšimi prodajnimi rezultati vplivate na lastno motivacijo in počutje;
Mnenja udeležencev preteklih izobraževanj:
- Odlična predavateljica, izvrstna komunikacija z udeleženci.
- Super ste, le tako naprej!
- Užitek!
- Odlično predavanje, veliko idej. Hvala! Več časa še kakšnemu primeru.
- Všeč so mi bili konkretni predlogi, kako ravnati v situacijah, ki se pogosto zgodijo v službi.
- Eno boljših izobraževanj!
- Nazorno prikazani primeri, ki jih lahko uporabim v službi in doma.
- Odlična predavateljica.
NE SPREGLEJTE:
- Predavateljica je vrhunska strokovnjakinja z bogatimi izkušnjami na področju medsebojne komunikacije in pogajanj. Znanje in izkušnje je pridobivala tudi v tujini, med drugimi na Univerzi Harvard.
- Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo:
- dva ali več udeležencev - 10 % popust za vsakega udeleženca
- Ali vam razpisan termin ne ustreza? Pišite nam na e naslov info@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.
Vsebina delavnice:
PRIPRAVA
- priprava ”okolja” za stranko;
- kako oblikovati pitch deck;
VIRTUALNI PITCH
- nebesedna komunikacija;
- kako z glasom pomagamo vzdrževati pozornost;
- kako preverjamo zbranost stranke;
- kako in kdaj odgovarjamo na vprašanja;
- možni načini zaključevanja prodaje;
Predavatelji
Mojca Žirovnik
Poslovna komunikacija d.o.o.
Profesorica angleščine in geografije (FF, Ljubljana). Trenerka NLP (Society of NLP, dr Richard Bandler). Certificiran poslovni team coach (ICC, Joseph O'Connor). Končano šolanje Harvardske pogajalske metode (Harvard Law School). Študentka psihoterapije, specializantka psihoanalitične psihoterapije (Univerza Sigmunda Freuda). Avtorica številnih člankov in petih priročnikov na temo poslovnega komuniciranja.