Webinar: Učinkovita komunikacija v podjetju – taka, kot si jo v resnici želimo
Kotizacija
Člani ZDS
Brezplačno
Nečlani ZDS
Brezplačno
Prijava na dogodek
Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo webinarja, do 10:00 ure.
Prosimo, da nam morebitno odsotnost oz. odjavo sporočite pravočasno na elektronski naslov info@zds.si.
Dodatne informacije
Martin Šmalčič
E-naslov: martin.smalcic@zds.si
Webinar bo potekal preko aplikacije Zoom. Za udeležbo na webinarju si lahko predhodno naložite aplikacijo ali pa boste to storili pred dogodkom po prejetih navodilih.
Navodila ter povezavo za spremljanje in udeležbo na webinarju boste prejeli dan pred dogodkom na e-naslov, ki ga boste navedli pri prijavi na dogodek.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
Vabimo vas na sklop vsebinsko povezanih webinarjev na temo mediacijskih veščin, ki se bodo odvili v treh zaporednih tednih, in sicer:
- Učinkovita komunikacija v podjetju – taka, kot si jo v resnici želimo (25.3.2021)
- Mediacija - preprečevanje in reševanje konfliktov na delovnem mestu (2.4.2021)
- Učinkovito reševanje na videz brezizhodnih konfliktnih situacij (9.4.2021)
Tokratni webinar se bo nanašal na tehniko učinkovite komunikacije v podjetju. Lahko imamo izvrstne produkte, učinkovit marketing, vrhunske strokovnjake; a če ne bomo imeli kvalitetnih odnosov, bomo zelo kmalu imeli resne probleme. Kvaliteta komunikacije bo določila uspeh v vašem življenju in življenju vašega podjetja.
Ko izpolnimo vse TO DO liste, izpilimo delovne procese, napišemo protokole vsakega oddelka, zapolnimo urnik s sestanki vodij in uprave, nam običajno zmanjka časa in energije, ki bi ga namenili za komuniciranje.
Temeljni zastoji, nesporazumi, konflikti in stres velikokrat izvirajo ravno s področja komuniciranja.
Kaj povemo, komu povemo, na kakšen način povemo, je izredno pomembno. Še pomembneje je preveriti, kako nas je drugi razumel. Vsak zna zakomplicirati in biti nerazumljiv. Težje je komunicirati jasno, ciljno in razumljivo. Spoštljivo in prijazno.
Odlična novica pri tem je to, da se učinkovite komunikacije lahko naučimo. Potrebujemo le dvoje: zavedanje, da je komunikacija pomembna, in nekaj odličnih tehnik in veščin.
Združenje delodajalcev Slovenije je partner projekta »Regionalno stičišče dostojnega dela Celje (RSDDC)«, ki je namenjen informiranju in svetovanju deležnikom na trgu dela o pravicah in obveznostih na področju dela in delovnih razmerij ter ozaveščanju o negativnem in pozitivnem vplivu uporabe atipičnih oblik dela. V ta namen organizira sklop delavnic.
Naložbo sofinancirata Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada in Republika Slovenija.
Program:
- kako aktivno poslušamo sogovornika
- kako povemo, da nas bo drugi zagotovo razumel
- preverjanje razumevanja
- pripovedovanje iz sebe, o sebi in ne o drugem (»jaz sporočila«)
- ciljno usmerjena komunikacija
- zaznavni kanali in kako povedati, da nas bodo poslušali in slišali vsi prisotni
- dogovori – kaj smo se dogovorili in kako to vemo
- kako zapišemo dogovor
- osebna podpora in pomoč
- en dejavnik, ki v komuniciranju spremeni vse
Predavatelji
dr. Tanja Pia Metelko
Direktorica, mediatorka Inštitut za mediacijo Concordia
Dvajset let že uspešno deluje na treh področjih osebnega in poslovnega vodenja, ki jih povezuje na inovativen in učinkovit način. Njeno prvo področje dela je reševanje zastojev, konfliktov in sporov, tako med gospodarskimi subjekti in znotraj poslovnih sistemov, kot med fizičnimi osebami, pri čemer uporablja zlasti metodo mediacije. Razvoj osebnih in poslovnih potencialov je njeno drugo področje, kjer z osebnim in poslovnim coachingom nudi suport in pomaga ustvarjati načine spremenjenega delovanja, ki vodijo do uspešnih in učinkovitih strategij posameznikov in podjetij. Pomoč pri ustvarjanju vizije, ciljev, načrtov in strategij, je njeno izrazito močno področje. Tanja Pia Metelko uči in izobražuje kadre na področju vodenja in pogajanj, da razvijejo strategije in osebnost odličnega vodje in pogajalca. Sodelovala je z več kot 150- imi podjetji in institucijami. Z omenjenih področij izvaja treninge, delavnice ter krajša in daljša usposabljanja, kjer udeležence nauči konkretnih tehnik, veščin in kompetenc. Treninge vodi v različnih evropskih državah v katerih je tudi zasnovala in implementirala več programov reševanja sporov in učinkovitega vodenja. Prepoznana je po izraziti praktičnosti, vnašanju izkušenj v prakso, učinkovitosti podajanja tehnik, vse to pa daje na imenovalec srčnega in iskrenega pristopa.