WEBINAR: Zgradite močno znamko delodajalca – praktični vodič za komunikacijo na LinkedInu
Kotizacija
Člani ZDS
129,00 €
Nečlani ZDS
169,00 €
DDV NI VKLJUČEN!
Vključuje udeležbo na seminarju / webinarju in gradivo..
Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo:
- dva ali več udeležencev -10 % popust za vsakega udeleženca.
- -10% popusta za zgodnje prijave do 10.1.2025❗
Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692. Na podlagi plačila boste ob spletni izvedbi prejeli povezavo za dostop do spletnega webinarja.
Proračunski uporabniki vpišite ob elektronski prijavi v polje opombe rok plačila, in pošljite naročilnico na e-naslov info@zds.si .
Prijava na dogodek
Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 14:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.
Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti. Neplačan predračun ne pomeni samodejne odjave od dogodka.
Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje? Pišite nam na e-naslov martin.smalcic@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.
Dodatne informacije
Martin Šmalčič
E-naslov: martin.smalcic@zds.si
Webinar bo potekal preko aplikacije Zoom. Za udeležbo na webinarju si lahko predhodno naložite aplikacijo ali pa boste to storili pred dogodkom po prejetih navodilih. Navodila ter povezavo za spremljanje in udeležbo na webinarju boste prejeli dan pred dogodkom na e-naslov, ki ga boste navedli pri prijavi na dogodek.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
Na današnjem konkurenčnem trgu dela je močna znamka delodajalca ključna za privabljanje in zadržanje najboljših talentov, saj zagotavlja prepoznavnost vašega podjetja ter vzbuja zaupanje in kredibilnost pri kandidatih.
Pri tem ima komunikacija ključno vlogo. Od predstavitve kulture vašega podjetja do deljenja zgodb, ki poudarjajo vaše vrednote – avtentična komunikacija ustvarja trajen vtis in vpliva na to, ali ljudje vašo organizacijo prepoznajo kot prostor, kjer lahko uspevajo.
Med vsemi razpoložljivimi platformami je LinkedIn postal vodilni kanal za grajenje znamke delodajalca. S svojim širokim dosegom profesionalcev ponuja neprecenljive priložnosti za povezovanje s pravimi talenti, deljenje vaše zgodbe in gradnjo ugleda zaželenega delodajalca.
Na tej delavnici boste spoznali temelje postavitve močne znamke delodajalca in izvedeli, kako učinkovito izkoristiti LinkedIn. Skupaj zgradimo vašo znamko delodajalca, ki privablja, vključuje in zadržuje talente, ki jih potrebujete za dolgoročni uspeh!
Kaj boste pridobili na delavnici?
Znanje in orodja, kako lahko:
- razvijete strategijo znamčenja delodajalca
- izstopate na trgu dela
- obvladate učinkovito komunikacijo
- izkoristite moč LinkedIna
- ustvarjate privlačne in vizualno zanimive vsebine
- merite in izboljšajte svoje rezultate.
◼ PROGRAM:
Gradnja temeljev vaše blagovne znamke delodajalca:
- Pomen znamčenja delodajalca.
- Sodelovanje HR in marketinga za usklajeno blagovno znamko.
- Določanje obljube delodajalca (EVP).
- Osebnost delodajalca in izkušnja zaposlenih.
- Oblikovanje avtentične zgodbe: delitev misije, kulture in vrednot.
Kako predstaviti svojo zgodbo:
- Načrt komunikacije.
- Komunikacijska orodja in vsebine.
Praktični nasveti za prisotnost na LinkedInu:
- Optimizacija strani podjetja in profilov ključnih zaposlenih.
- Privlačne ideje za vsebine.
- Vključevanje ekipe
Merjenje uspešnosti:
- kaj spremljati in zakaj.
Predavatelji
mag. Viviana Žorž
Strokovnjakinja s področja marketinga, komunikacije in in znamčenja delodajalca
ima več kot petnajst let izkušenj na področju komuniciranja, od tega skoraj deset let v kadrovski panogi, v največji kadrovski agenciji v Sloveniji in svetu. Pri svojem delu povezuje marketinška in kadrovska znanja in pomaga podjetjem pri komuniciranju in upravljanju ugleda. Dobre prakse predstavlja na konferenci Zlata nit, AmCham, Slovenskem društvu za odnose z javnostmi, PR akademiji za nevladne organizacije, Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije in vodi delavnice v okviru Združenja delodajalcev Slovenije. Vodila je nagrajene projekte, med drugim za najboljšo poslovno prakso, ki jo podeljuje AmCham Slovenija in sodelovala pri upravljanju blagovne znamke podjetja, ki je bilo razglašeno za zmagovalca nagrade Great place to work award, organizacije IGA.