WEBINAR: Asertivna transformacija konflikta ⚡

Dodajte v koledar
09:00 - 12:15

WEBINAR 💻

Kotizacija

Člani ZDS

129,00 €

Nečlani ZDS

169,00 €

DDV NI VKLJUČEN!

Vključuje udeležbo na seminarju / webinarju in gradivo..

Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo:

  • dva ali več udeležencev -10 % popust za vsakega udeleženca.

Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692. Na podlagi plačila boste ob spletni izvedbi prejeli povezavo za dostop do spletnega webinarja.

Proračunski uporabniki plačate e-račun po po izdaji končnega računa v 30 dneh,  pošljite pa naročilnico na e-naslov info@zds.si .

Prijava na dogodek

Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 14:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.

Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti. Neplačan predračun ne pomeni samodejne odjave od dogodka. 

Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje? Pišite nam na e-naslov martin.smalcic@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.

Dodatne informacije

Martin Šmalčič
E-naslov: martin.smalcic@zds.si

Webinar bo potekal preko aplikacije Zoom. Za udeležbo na webinarju si lahko predhodno naložite aplikacijo ali pa boste to storili pred dogodkom po prejetih navodilih. Navodila ter povezavo za spremljanje in udeležbo na webinarju boste prejeli dan pred dogodkom na e-naslov, ki ga boste navedli pri prijavi na dogodek.

ZDS Logotip Delodajalska akademija CMYK 1

Priporoči izobraževanje

Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.

pošlji povezavo

holding hands 3139604 2

Asertivna transformacija konflikta je pristop k reševanju konfliktnih situacij, ki poudarja spoštovanje, jasno komunikacijo in iskanje rešitev, ki zadovoljijo vse vpletene strani.

V ”normalnih” časih so konflikti pogosti. Obremenjujejo nas pomanjkanje časa, doseganje ciljev, pričakovanja okolice.
Danes se zgornjim razlogom pridruži še oteženo komuniciranje, skromnejši stiki med zaposlenimi, zabrisane meje med delovnim in prostim časom.
Tukaj so še stiske, ki jih v “normalnih” časih nismo poznali. Več tesnobe, eksistencialni strah, pogostejši konflikti doma.

◼ Konflikt rešimo ali ga preprečimo, ko:

  • znamo vplivati na lastna čustva,
  • poznamo tehnike, kako vplivati na čustva sogovornika;
  • uporabimo asertivno komunikacijo in poiščemo rešitev, ki usteza vsem vpletenim;

◼ Mnenja pretelih udeležencev:

  • Res super delavnica in predavateljica.
  • dober seminar, zanimiv, nič dolgočasen
  • Izvrstno. Če boste seminar ponovili, bom sodelavcem ponudil možnost, da se ga udeležijo.
  • Menim, da poznate svoje delo in ste nas odlično informirali, sprejeli ter pogostili. Izjemno sem bila vesela priporočila naj pridemo pravočasno, čaja ob prihodu in vmesne malice. Predavateljica je bila odlična, izkušena in pokazala je iskreni zanos.

misunderstanding 2421389 2

◼ Vsebina delavnice:

👉 KONFLIKT

  • Kaj pripelje do konflikta (emocionalna vs fiziološka raven);
  • Kako se v konfliktni situaciji počutita sogovornika;
  • Hitre tehnike samoregulacije kot osnova za asertivni pogovor;

👉 ASERTIVNO REŠEVANJE KONFLIKTA

  • Razlike med pasivno, agresivno in asertivno komunikacijo;
  • Kako se v pogovoru odraža pasivna agresija;
  • Struktura pogovora v konfliktnih situacijah;
  • Kdaj uporabimo problem-solving pogovor in kdaj se opravičimo;
  • Tehnika PACE in LEAD;
  • Kako se opravičimo;

👉 KAKO RAVNAMO V KONKRETNIH SITUACIJAH

  • Ko sogovornik izsiljuje;
  • Ko je za nastalo situacijo kriv nekdo drug;
  • Ko se sogovornik z nami sploh ne želi pogovarjati, kar otežuje sodelovanje;
  • Kdaj na delovnem mestu potrebujemo mediatorja;
  • Ko se do nas vedejo agresivno ali nas žalijo;
  • Kdaj in kako prekinemo pogovor;

👉 ASERTIVNI NAČIN GOVORA

  • Besede in besedne zveze, ki z asertivnostjo nimajo nič;
  • Hitrost, glasnost, intonacija;
  • Mašila (hitri triki, kako jih odpravimo);

Predavatelji

Mojca

Mojca Žirovnik

Poslovna komunikacija d.o.o.

Mojca je študirala na FF v Ljubljani. Po študiju je končala izobraževanje vseh treh stopenj nevrolingvističnega programiranja (NLP) in pridobila naziv NLP coach in trener. Prav tako ima licenco za mednarodno poslovno team coachinjo (ICC) in licenco za trenerko mehkih veščin, ki jo podeljuje London Chamber of Commerce. V Trstu je končala šolanje asertivne komunikacije. Na Harvard Law School je zaključila trening Harvardske pogajalske metode. Končala je študij psihoanalitične psihoterepije in dela kot psihoterapevtka in mediatorka. Je avtorica petih priročnikov s področja poslovnega komuniciranja, med drugim Priročno besedišče poslovne angleščine v praksi, Poslovni dialog v angleščini in Write Confident E-mails in Difficult (Business) Situations. Kot predavateljica, govorka, trenerka in coachinja dela na področju komunikacije, odnosov in t. i. well-beinga.

Informativni obračun plač

Za vas smo pripravili priročne obrazce za obračun plače, obveznosti po podjemni pogodbi ali pogodbi o avtorskem delu, obračun prispevkov za socialno varnost za zasebnike in lastnike zasebnih podjetij, ki nimajo plače/družbenike, ter obračun dohodka po pogodbi o opravljanju začasnega ali občasnega dela, sklenjeni z upokojencem.

Preverite obračun

Bodite na tekočem

Želite prejemati e-obvestila o izobraževanjih, ki jih organizira ZDS, in drugih pomembnih novostih?

Prijavite se na e-novice

S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti. Nastavitve

Nastavitve za uporabo piškotkov

Piškotki, ki jih namestimo v vašem brskalniku, anonimno zbirajo določene informacije o vašem obisku spletnega mesta. Omogočajo nam, da lahko zagotovimo delovanje vseh funkcij spletnega mesta, določene vsebine prilagodimo posebej za vas in z analizo obiska spletno mesto stalno izboljšujemo.

Zahtevani piškotki omogočajo osnovne funkcije, kot so navigacija po spletišču in dostop do posebnih delov spletišča. Spletna stran brez teh piškotkov uporabniku ne zagotavlja polnega delovanja. Sem uvrščamo tudi piškotke, namenjene prilagoditvi obnašanja ali izgleda spletnega mesta ob naslednjih obiskih, na primer za prikaz v izbranem jeziku.


Piškotki za statistiko anonimno zbirajo in javljajo informacije lastnikom spletnih mest. S tem jim pomagajo razumeti, kako obiskovalci uporabljajo spletno stran, in na podlagi teh informacij izboljšati uporabniško izkušnjo.


Piškotki za trženje anonimno zbirajo podatke o vaših obiskih spletnih strani. Uporabljajo jih oglaševalci, da vam prikazujejo oglase, ki so ustreznejši in zanimivejši za vas. Uporabljajo se tudi za preprečevanje prikazovanja oglasov, ki jih je uporabnik že videl.

Vaše nastavitve so bile shranjene.