WEBINAR: Upravljanje blagovne znamke delodajalca v novi normalnosti

Dodajte v koledar
09:00 - 12:00

WEBINAR delavnica 💻

NOVO❗

Kotizacija

Člani ZDS

119,00 €

Nečlani ZDS

159,00 €

DDV NI VKLJUČEN!

Vključuje udeležbo na seminarju / webinarju in gradivo..

Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo:

  • dva ali več udeležencev -10 % popust za vsakega udeleženca.

Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692. Na podlagi plačila boste ob spletni izvedbi prejeli povezavo za dostop do spletnega webinarja.

Proračunski uporabniki vpišite ob elektronski prijavi v polje opombe rok plačila, ob registraciji predložite naročilnico.

Prijava na dogodek

Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 14:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.

Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti. Neplačan predračun ne pomeni samodejne odjave od dogodka. 

Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje? Pišite nam na e-naslov martin.smalcic@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.

Dodatne informacije

Martin Šmalčič
E-naslov: martin.smalcic@zds.si 

Webinar bo potekal preko aplikacije Zoom. Za udeležbo na webinarju si lahko predhodno naložite aplikacijo ali pa boste to storili pred dogodkom po prejetih navodilih. Navodila ter povezavo za spremljanje in udeležbo na webinarju boste prejeli dan pred dogodkom na e-naslov, ki ga boste navedli pri prijavi na dogodek.

ZDS Logotip Delodajalska akademija CMYK 1

Priporoči izobraževanje

Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.

pošlji povezavo

Kako lahko poskrbite, da bo ime vašega podjetja vzbujalo zaupanje, da v podjetju skrbite za vse to in še več?

Delu namenimo večino svojega časa, zato je počutje v službi izjemno pomembno. Ko se odločamo za prvo zaposlitev ali menjavo delodajalca, je vedno bolj pomemben ugled podjetja. Ljudje želijo zagotovilo, da se bodo na delovnem mestu počutili dobro, da so odnosi v ekipi urejeni in da bo podjetje prispevalo k njihovem osebnem in poslovnem razvoju. 

Podjetja se vedno bolj zavedajo pomena blagovne znamke delodajalca: 56 % delodajalcev (v ZDA) ima že pripravljeno strategijo, 36 % pa se namerava temu bolj posvetiti. Vlaganje v blagovno znamko delodajalca je tako hkrati konkurenčna prednost in nuja, epidemiološka kriza pa je to še bolj poudarila.

Močna blagovna znamka ima konkretne učinke: med drugim vodi v bolj kakovostne prijave na prosta delovna mesta, zmanjšuje stroške rekrutacije in zviša stopnjo zadržanja zaposlenih.

42 % kadrovikov meni, da je zaradi epidemije COVID-19 blagovna znamka delodajalca postala še bolj pomembna. 

Epidemija je vplivala na pričakovanja kandidatov, okrepila pomen skrbi za zdravje, normalizirala delo od kjerkoli, kadroviki pa tudi opažajo manjšo pripadnost podjetju med svojimi zaposlenimi.

V tokratnem webinarju se bomo zato poleg temeljnih pojmov blagovne znamke delodajalca osredotočili tudi na to, kako je epidemija vplivala na obljubo delodajalca in izkušnjo zaposlenih ter kaj lahko podjetja naredijo, da se prilagodijo novim pričakovanjem kandidatov.  

Na spletnem srečanju bomo govorili o grajenju strategije blagovne znamke delodajalca, kaj je blagovna znamka delodajalca in zakaj jo potrebujete, vse pa bomo dopolnili iz dodatnega zornega kota, kako je COVID-19 vplival na pričakovanja zaposlenih in s tem aktivnosti podjetij pri upravljanje blagovne znamke delodajalca v skladu z zastavljeno strategijo.

target group 3460039 1920

42 % kadrovikov meni, da je zaradi epidemije COVID-19 blagovna znamka delodajalca postala še bolj pomembna. 
Epidemija je vplivala na pričakovanja kandidatov, okrepila pomen skrbi za zdravje, normalizirala delo od kjerkoli, kadroviki pa tudi opažajo manjšo pripadnost podjetju med svojimi zaposlenimi.

◼ PROGRAM:

  • Kaj je blagovna znamka delodajalca
  • Pomen blagovne znamke za podjetje
  • Kako se povezujeta marketing in HR pri upravljanju blagovne znamke delodajalca
  • Predstavitev poslovnega modela menedžmentu
  • Osebnost delodajalca, obljuba zaposlenim in izkušnja zaposlenih
  • Oblikovanje strategije
  • Načrt komunikacije
  • Vloga družbenih omrežij in vključevanje zaposlenih
  • Merjenje aktivnosti

Predavatelji

mag. Viviana

mag. Viviana Žorž

Strokovnjakinja s področja marketinga, komunikacije in kadrovanja

Ima več kot petnajst let izkušenj na področju komuniciranja, od tega skoraj deset let v kadrovski panogi, v največji kadrovski agenciji v Sloveniji in svetu. Pri svojem delu povezuje marketinška in kadrovska znanja in pomaga podjetjem pri uspešni predstavitiv delodajalca in doseganju konkretnih rekrutacijskih ciljev. Uspešno je vodila lokalne in mednarodne projekte za digitalno rekrutacijo, za najrazličnejše profile. Vodila je nagrajene projekte, med drugim za najboljšo poslovno prakso, ki jo podeljuje AmCham. Dobre prakse predstavlja na konferenci Zlata nit, AmCham, Slovenskem društvu za odnose z javnostmi in PR akademiji za nevladne organizacije. Trenutno se med drugim posveča digitalni rekrutaciji za najbolj iskane in redke profile.

Informativni obračun plač

Za vas smo pripravili priročne obrazce za obračun plače, obveznosti po podjemni pogodbi ali pogodbi o avtorskem delu, obračun prispevkov za socialno varnost za zasebnike in lastnike zasebnih podjetij, ki nimajo plače/družbenike, ter obračun dohodka po pogodbi o opravljanju začasnega ali občasnega dela, sklenjeni z upokojencem.

Preverite obračun

Bodite na tekočem

Želite prejemati e-obvestila o izobraževanjih, ki jih organizira ZDS, in drugih pomembnih novostih?

Prijavite se na e-novice