WEBINAR: Tehnike in strategije pogajanj 🤝
Kotizacija
Člani ZDS
119,00 €
Nečlani ZDS
159,00 €
DDV NI VKLJUČEN!
Vključuje udeležbo na seminarju / webinarju in gradivo..
Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo:
- dva ali več udeležencev -10 % popust za vsakega udeleženca.
Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692. Na podlagi plačila boste ob spletni izvedbi prejeli povezavo za dostop do spletnega webinarja.
Proračunski uporabniki vpišite ob elektronski prijavi v polje opombe rok plačila, in pošljite naročilnico na e-naslov info@zds.si .
Prijava na dogodek
Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 14:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.
Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti. Neplačan predračun ne pomeni samodejne odjave od dogodka.
Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje? Pišite nam na e-naslov martin.smalcic@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.
Dodatne informacije
Martin Šmalčič
E-naslov: martin.smalcic@zds.si
Webinar bo potekal preko aplikacije Zoom. Za udeležbo na webinarju si lahko predhodno naložite aplikacijo ali pa boste to storili pred dogodkom po prejetih navodilih. Navodila ter povezavo za spremljanje in udeležbo na webinarju boste prejeli dan pred dogodkom na e-naslov, ki ga boste navedli pri prijavi na dogodek.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
Poznamo dva povsem različna pogajalska pristopa. Pri prvem za
dosego cilja prevlada moč, zdi se, da si želi vsaka stran zgolj
odrezati čim večji kos torte 🎂. Pri drugem pa je poleg cilja
pomemben tudi dolgoročni odnos. Obe strani zato iščeta načine,
kako iz običajne torte narediti dvonadstropno.
Vseeno je prvi pristop - pozicijski v določenih situacijah boljši od
drugega - Harvardskega, pomembno pa je vedeti kdaj. Tudi
Harvardska pogajalska metoda ni primerna za vse situacije.
Ne glede na pristop pa se pri pogajanjih lahko srečamo z ovirami, ki so
bolj ali manj očitne. Nekatere si ustvarimo sami, povsem nezavedno,
druge nam nastavi pogajalski partner. Pomembno jih je prepoznati, jih
preokviriti in uporabiti v prid obeh pogajalskih partnerjev.
👉 Mnenja preteklih udeležencev:
-
še več takšnih izobraževanj.
-
Pohvalim lahko jasnot podajanja tematike. Obenem je predavateljica zanimiva, pritegne s svojim načinom govora, interakcije s slušatelji.
-
Všeč mi je bil inkluziven način podajanja vsebine z vključevanjem udeležencev. Dober praktični primer (vaja, igra vlog). Predavateljica je naredila dovolj premorov, da smo lahko zbrano poslušali. Dobra organizacija - vse informacije smo pravočasno in zelo razumljivo prejeli na e-mail.
-
Odlična predstavitev tehnik pogajanj na primeru.
-
Super izobraževanje, sploh to, da si je predavateljica zapisala vsa imena, podjetja in pozicije na katerih so zaposleni udeleženci.
Vsebina:
- Pozicijska in Harvardska pogajalska strategija (razlike in primernost rabe);
- Glavna načela Harvardske pogajalske metode in kako jih uporabimo v praksi;
- “Interesi namesto pozicij”:
- - Načelo, kjer se pogajanja najpogosteje zapletejo;
- - Kako napako prepoznamo pri sebi, kaj narediti, ko se v pozicijo ujame pogajalski partner;
- Kognitivne zanke pri pogajanjih, kako jih prepoznamo in kako jih odpravimo:
- - Sidranje (Anchoring);
- - Status Quo;
- - Vpliv skupine (Groupthink);
- - Halo efekt;
- Pogajanja v neugodnih situacijah:
- - “Bad cop/Good cop”,
- - Zahteve v zadnjem trenutku,
- - Zavlačevanje pogajanj,
- - “Jaz bi, ampak šef se ne bo strinjal”,
- - “Če ne boste vi, bomo povabili koga drugega”.
Predavatelji
Mojca Žirovnik
Poslovna komunikacija d.o.o.
Profesorica angleščine in geografije (FF, Ljubljana). Trenerka NLP (Society of NLP, dr Richard Bandler). Certificiran poslovni team coach (ICC, Joseph O'Connor). Končano šolanje Harvardske pogajalske metode (Harvard Law School). Študentka psihoterapije, specializantka psihoanalitične psihoterapije (Univerza Sigmunda Freuda). Avtorica številnih člankov in petih priročnikov na temo poslovnega komuniciranja.