Proces prodaje podjetja
Kotizacija
Člani ZDS
70,00 €
Nečlani ZDS
90,00 €
Vključuje udeležbo na izobraževanju, gradivo in pogostitev.
Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692. Ob registraciji priložite dokazilo o plačilu.
Prijava na dogodek
IZOBRAŽEVANJA - Prijava na izobraževanjaPrijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 10:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.
Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti.
Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje? Pišite nam na e naslov info@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.
Dodatne informacije
Telefon: 01 563 48 87 (Frida Bertoncel)
E-naslov: frida.bertoncel@zds.si
Udeleženci izobraževanja imajo zagotovljeno brezplačno parkiranje do zasedbe mest na zunanjem parkirišču, za zapornico. Navodila za parkiranje.
Po zaključku izobraževanja udeleženci pridobijo potrdilo o udeležbi.
Pred izvedbo izobraževanja bo prijavljenim na izobraževanje na elektronski naslov poslan opomnik o izobraževanju.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
O izobraževanju:
Želite prodati svoje podjetje ali razmišljate o prenosu na svoje naslednike? Iščete strateškega partnerja, financiranje, možnost širitve? Razmišljate o prevzemu že obstoječega podjetja, družbe ali podjetja s.p.?
Pravočasno načrtovanje prenosa podjetja omogoča močno pogajalsko izhodišče za najboljšo vrednost vašega podjetja.
Vljudno vabljeni, da izkoristite priložnost in izveste več o procesu prodaje podjetja, pripravi podjetja na prodajo in možnostih za iskanje investitorjev.
Ne spreglejte:
- darilo za vse udeležence izobraževanja: Priročnik za prodajo podjetja!
- število mest je omejeno, zato pohitite s prijavo,
- na vsa vaša vprašanja bodo odgovorili pravni, finančni in davčni strokovnjaki,
- po koncu izobraževanja so vam strokovnjaki na voljo za nadaljnji pogovor in individualne konzultacije.
PROGRAM:
od 9. do 11. ure
1.del (45 min)
- Stanje na področju prodaj podjetij v Regiji.
- Kako poteka proces prodaje podjetja?
- Kako pripraviti podjetje na prodajo?
- Priprava prodajne dokumentacije.
- Analiza potencialnih kupcev ali kako najti potencialnega kupca?
- Kako predstaviti podjetje potencialnemu kupcu?
- Proces pogajanj.
- Določitev načina izplačila kupnine.
- Izvedba skrbnega pregleda.
- Zaključevanje transakcije in integracija.
- Kako lahko še povečamo vrednost podjetja?
Odmor (30 min)
ki ga lahko izkoristite tudi za individualne konzultacije in pogovor z našimi strokovnjaki, ki vam bodo na voljo tudi po koncu izobraževanja.
2.del (45 min)
- Kako določimo vrednost podjetja?
- Ali potrebujemo cenilca?
- Načini vrednotenja podjetja.
- Pravni vidiki prodaje podjetja.
- Prenos na družinske člane ali iskanje zunanjega kupca?
- Katera oblika prenosa podjetja je najbolj učinkovita?
- Davčni vidiki prodaje podjetja.
- Kakšne so davčne posledice in kako lahko zmanjšamo davčne obveznosti?
- Nasveti za uspešno izvedbo prenosa poslovanja (prenos know-how, delavci, drugo).
Predavatelji
Blaž Šlemic, mag. posl. ved
Direktor družbe UNIJA CONSULTING d.o.o., UNIJA CONSULTING d.o.o.
Blaž Šlemic, magister poslovnih ved, direktor družbe UNIJA CONSULTING d.o.o., z dolgoletnimi izkušnjami na področju prodaje podjetij, podjetniških financ, projektnega financiranja, finančnih analiz, investicijskega bančništva, poslovno-finančnega prestrukturiranja in z izkušnjami na pozicijah direktorja podružnice tuje banke, predsednika kreditnega odbora in kot član večih korporativnih odborov v okviru bank.
dr. Nina Orehek Ručigaj
Vodja pravnega in davčnega svetovanja UNIJA CONSULTING d.o.o
Dr. Nina Orehek Ručigaj, univ. dipl. pravnica z opravljenim pravniškim državnim izpitom, Vodja pravnega in davčnega svetovanja pri družbi UNIJA CONSULTING d.o.o., z dolgoletnimi izkušnjami na področju prodaje podjetij, statusnega preoblikovanja in davčnega svetovanja s področja obdavčitve posameznikov in družb pri prodaji podjetij.
Aleš Resnik
Imetnik certifikata pooblaščenega ocenjevalca vrednosti podjetij pri Slovenskem inštitutu za revizijo
Aleš Resnik, univ.dipl.ekon., imetnik certifikata pooblaščenega ocenjevalca vrednosti podjetij pri Slovenskem inštitutu za revizijo, z dovoljenjem za opravljanje nalog pooblaščenega ocenjevalca vrednosti podjetij, z dolgoletnimi izkušnjami pri ocenjevanju vrednosti podjetij za različne namene ocenjevanja vrednosti (kupoprodaja lastniškega deleža, računovodsko poročanje, prenos dejavnosti, priprava ocene vrednosti za potrebe ZFPPIPP, stečajni postopek, itd.).