Preprečevanje in upravljanje kriznih situacij v podjetju

Dodajte v koledar

ZDS, Predavalnica – visoko pritličje, Dimičeva 9, 1000 Ljubljana

Kotizacija

Člani ZDS

130,00 €

Nečlani ZDS

190,00 €

DDV NI VKLJUČEN!

Vključuje udeležbo na izobraževanju, gradivo in pogostitev. Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste: dva ali več udeležencev - 10 % popust za vsakega udeleženca. Prijavite se do 31.8.2018 in izkoristite 10 % popust zgodnjih prijav! Popusti se seštevajo! Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692, sklic 00 22112018_davčna številka. Ob registraciji priložite dokazilo o plačilu.

Prijava na dogodek

IZOBRAŽEVANJA - Prijava na izobraževanja

Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 10:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.

Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti. 

Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje?  Pišite nam na e naslov  info@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.

Dodatne informacije

Telefon: 01 563 48 87 (Frida Bertoncel)
E-naslov: frida.bertoncel@zds.si

Udeleženci izobraževanja imajo zagotovljeno brezplačno parkiranje do zasedbe mest na zunanjem parkirišču, za zapornico. Navodila za parkiranje.

Po zaključku izobraževanja udeleženci pridobijo potrdilo o udeležbi.

Pred izvedbo izobraževanja bo prijavljenim na izobraževanje na elektronski naslov poslan opomnik o izobraževanju.

Priporoči izobraževanje

Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.

pošlji povezavo

 SPLOŠNO O DELAVNICI:

Krizna situacija v podjetju je huda preizkušnja za vodstvo in kolektiv. Čez noč zamaje ugled in zaupanje, nemalokrat tudi poslovanje. Pritiski deležnikov so veliki, časa je malo, prostora za napačen korak ni. Rušilna moč slabo upravljane krizne situacije lahko ogrozi prav vse, tudi prihodnost podjetja in delovna mesta. Kaj lahko v takšnih primerih stori vodstvo, ki se kaj hitro znajde pod plazom obtožb in na sodišču javnega mnenja? Kako ravnati v trenutkih, ko vsi terjajo odgovore in jih hkrati niso pripravljeni sprejeti, obenem pa naraščajo pritiski in družbeno ogorčenje, ki ga aktivni nasprotniki še podžigajo?

Nekatere krizne situacije v podjetjih bi bilo mogoče in jih je potrebno preprečiti, druge pa je nujno upravljati tako, da je bolečina vseh vpletenih čim manjša in seveda tako, da se poslovanje čim prej normalizira in se lahko vodstvo in sodelavci čim hitreje vrnejo k vsakdanjemu delu. Težave nastopijo, ker se podjetja dostikrat (pre)pozno zavedo, da so se znašla v središču hude zgodbe, kar situacije po nepotrebnem zapleta in manjša možnosti za dober izid. Upravljanje kriznih situacij je namreč vselej tekma s časom, obenem pa so prvi, pravi in pravočasni strateški odzivi podjetja odločilni za nadaljnji razvoj dogodkov. Zato je pomembno, da krizni management vešče in učinkovito deluje od samega začetka.

Delavnica vam bo pomagala razmisliti tudi:

  • Kje so podjetja in vodstva najbolj ranljiva?
  • Kaj lahko storite za zmanjševanje tveganj v vašem podjetju?
  • Kdo si vaši deležniki in kako se bodo odzvali, ko se bo zapletlo?
  • Kako deluje sodišče javnega mnenja in kam s pritiski in družbenim ogorčenjem?
  • Kako naj v kriznih situacijah ravna vodstvo vašega podjetja?
  • Zakaj je čas po krizni situaciji dobro izkoristiti za sistemske spremembe?
  • Zakaj je upravljanje ugleda podjetja tako pomembno?

KOMU JE DELAVNICA NAMENJENA:

Direktorjem, vodilnim managerjem, najtesnejšim sodelavcem vodstva in drugim ključnim posameznikom, ki bodo v krizni situaciji izpostavljeni pritiskom. Delavnica je primerna za vodilne posameznike z izkušnjami vodenja, odločanja in sprejemanja strateških odločitev.

Ne spreglejte:

  • Delavnico bo vodila dr. Damjana Pondelek, strokovnjakinja za strateški in krizni management, strateška svetovalka vodstvom in kolektivom.
  • Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo:
    • dva ali več udeležencev - 10 % popust za vsakega udeleženca,
    • popust zgodnjih prijav: prijavite se do 31.8.2018 in izkoristite dodaten 10 % popust.
  • Ali vam razpisan termin ne ustreza? Pišite nam na e naslov info@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu

Okvirna vsebina delavnice:

OD 8:30 DO 9:00


Registracija

OD 9:00 DO 13:00

  • Tveganja in ranljivosti, ki lahko vodijo v krizne situacije
  • Kako prepoznati krizno situacijo v podjetju?
  • Mehanizmi, ki začnejo delovati v kriznih situacijah
  • Odziv deležnikov podjetja, ko se zaplete
  • Delovanje sodišča javnega mnenja in odnosi z mediji
  • Izpostavljenost vodstva in družbeno ogorčenje
  • Kako ravnati v krizni situaciji in po njej?
  • Pomen preprečevanja tveganj
  • Pomen upravljanja ugleda
  • Čas sistemskih sprememb

Odmor s pogostitvijo je predviden ob 10:45 uri.

Predavatelji

dr. Damjana

dr. Damjana Pondelek

Urednica d.o.o.

Dr. Damjana Pondelek, direktorica podjetja Urednica, je strokovnjakinja za strateški in krizni management in strateška svetovalka vodstvom in kolektivom v zahtevnih okoliščinah. Te so močna spodbuda za nujne organizacijske spremembe, stabilno rast in krepitev podjetja, vodstva in sodelavcev. Podjetja spremlja v obdobju sprememb in pri tem svetuje lastnikom, vodstvu in sodelavcem.

Informativni obračun plač

Za vas smo pripravili priročne obrazce za obračun plače, obveznosti po podjemni pogodbi ali pogodbi o avtorskem delu, obračun prispevkov za socialno varnost za zasebnike in lastnike zasebnih podjetij, ki nimajo plače/družbenike, ter obračun dohodka po pogodbi o opravljanju začasnega ali občasnega dela, sklenjeni z upokojencem.

Preverite obračun

Bodite na tekočem

Želite prejemati e-obvestila o izobraževanjih, ki jih organizira ZDS, in drugih pomembnih novostih?

Prijavite se na e-novice