Praktična LinkedIn spletna delavnica: Kako izkoristiti priložnosti LinkedIna?
Kotizacija
Člani ZDS
139,00 €
Nečlani ZDS
169,00 €
DDV NI VKLJUČEN!
Vključuje udeležbo na webinarju in gradivo..
Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo:
- dva ali več udeležencev -10 % popust za vsakega udeleženca.
- 10% popust za prijavo do 18.1.2021!
Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692. Na podlagi plačila boste prejeli povezavo za dostop do spletnega webinarja.
Proračunski uporabniki vpišite ob elektronski prijavi v polje opombe rok plačila, ob registraciji predložite naročilnico.
Prijava na dogodek
Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 14:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.
Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti. Neplačan predračun ne pomeni samodejne odjave od dogodka.
Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje? Pišite nam na e-naslov martin.smalcic@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.
Dodatne informacije
Martin Šmalčič
E-naslov: martin.smalcic@zds.si
Webinar bo potekal preko aplikacije Zoom. Za udeležbo na webinarju si lahko predhodno naložite aplikacijo ali pa boste to storili pred dogodkom po prejetih navodilih. Navodila ter povezavo za spremljanje in udeležbo na webinarju boste prejeli dan pred dogodkom na e-naslov, ki ga boste navedli pri prijavi na dogodek.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
LinkedIn spletna delavnica je namenjena tistim, ki želite spoznati in izkoristiti priložnosti LinkedIna, profesionalnega družbenega medija: komunikatorjem v marketinških, PR, prodajnih in kadrovskih oddelkih, pa tudi samostojnim podjetnikom, zaposlenim ter direktorjem podjetij. Vsem tistim, ki želite graditi prepoznavnost, pridobivati nove posle ali pritegniti dober kader.
Manca vas bo seznanila tako z osnovnimi koncepti, ki jih morate poznati, preden se lotite komunikacije na LinkedInu, dobrimi praksami LinkedIn profila, kot z naprednimi triki komunikacije, s katerimi boste izstopali na LinkedInu.
👉 Delavnica je zelo praktična, saj bomo delali konkretne vaje. Na delavnici bomo spoznali pisanje in objavljenje vsebin za LinkedIn in strani ter vrsto dobrih praks, kako komunicirati. Skupaj bomo napisali in objavili tudi eno objavo za vaš profil.
👉 LinkedIn je:
- največje poslovno družbeno omrežje s 590 milijoni registriranih uporabnikov,
- omrežje s kar 260 milijoni aktivnih mesečnih uporabnikov,
- od leta 2016 v lastništvu Microsofta, ki je zanj odštel visokih 26,2 milijarde dolarjev,
- platforma, ki vam omogoča iskanje zaposlitve, novih sodelavcev, mreženje in pridobivanje povpraševanj,
- platforma, ki deluje po modelu freemium (osnovne funkcije so zastonj, če pa uporabnik želi izkoristiti polni potencial omrežja, lahko izbira med različnimi plačljivimi paketi),
Po podatkih raziskave Valiconaje imel LinkedIn leta 2017 v Sloveniji 135.500 uporabnikov, po podatkih LinkedInovega Campaign Managerja pa jih na današnji dan ima 360.000.
❗ Priporočilo: če LinkedIn profila še nimate, ga ustvarite do delavnice, da boste imeli prve izkušnje z LinkedInom. Pripravite tudi vprašanja.
👌 Mnenja preteklih udeležencev:
- Super predavanje. Predavateljica ima veliko znanja!
- Prekratko predavanje, lahko bi trajalo cel dan!
- Super delavnica, praktični primeri so super.
- Odlična delavnica - kratko in jedrnato z izjemno energično predavateljico 👍
- Zelo uporabno predavanje, mnogo smo se naučili 👍
NE SPREGLEJTE:
- Udeleženci bodo potrebovali spletno kamero in mikrofon, da bodo lahko aktivno sodelovali, kot v predavalnici.
- Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste: dva ali več udeležencev - 10 % popust za vsakega udeleženca ter 10% popust zgodnjih prijav do 15.1.2021!
🟦 PROGRAM DELAVNICE:
- Temeljni koncepti LinkedIna kot komunikacijskega orodja
- Celosten pogled na LinkedIn
- Ključne koristi komuniciranja na LinkedInu
- Pravila komunikacije in dobre prakse
- 6 stebrov učinkovite uporabe LinkedIna
- Urejanje profila in vsebina na LinkedInu – za posameznike
- Kateri so ključni elementi dobrega LinkedIn profila
- Dobre prakse učinkovitega LinkedIn profila
- Kakšno vsebino objavljati na LinkedInu
- Različne oblike vsebin
- Kako pogosto objavljati
- Kakšna objava je dobra in primeri dobre prakse
- Urejanje profila in vsebina na LinkedInu – za podjetja
- Urejanje LinkedIn strani
- Primeri dobre prakse
- Kako učinkovito voditi LinkedIn stran
- Kako gradimo mrežo in odnose na LinkedInu
- Dobre prakse pridobivanja kontaktov
Predavatelji
Manca Korelc, mag.
LinkedIn strokovnjakinja
V 13 letih delovanja v svetu digitalnega marketinga je spoznavala različne vloge na strani agencije in oglaševalcev, danes pa pomaga podjetjem zapisati in doseči cilje komunikacije na LinkedInu. V zadnjih 7 letih je izvedla več kot 355 predavanj in delavnic. Je soorganizatorka LinkedIn Local dogodkov, članica Združenja Manager, Društva za marketing Slovenije in Društva turističnih novinarjev Slovenije. Je tudi avtorica knjige The Slovenia Lakes, ki je vrhunec njenega nagrajenega projekta Moja jezera.