Praktična LinkedIn delavnica: Kako izkoristiti priložnosti LinkedIna?
Kotizacija
Člani ZDS
150,00 €
Nečlani ZDS
200,00 €
DDV NI VKLJUČEN!
Vključuje udeležbo na izobraževanju, gradivo in pogostitev.
Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo: dva ali več udeležencev -10 % popust za vsakega udeleženca.
Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692. Ob registraciji priložite dokazilo o plačilu.
Proračunski uporabniki vpišite ob elektronski prijavi v polje opombe rok plačila, ob registraciji predložite naročilnico.
Prijava na dogodek
Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 14:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.
Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti. Neplačan predračun ne pomeni samodejne odjave od dogodka.
Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje? Pišite nam na e-naslov martin.smalcic@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.
Dodatne informacije
Telefon: 01 563 48 87, Martin Šmalčič
E-naslov: martin.smalcic@zds.si
Udeleženci izobraževanja imajo zagotovljeno brezplačno parkiranje do zasedbe mest na zunanjem parkirišču, za zapornico. Navodila za parkiranje.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
LinkedIn delavnica je namenjena tistim, ki želite spoznati in izkoristiti priložnosti LinkedIna, profesionalnega družbenega medija: komunikatorjem v marketinških, PR, prodajnih in kadrovskih oddelkih, pa tudi samostojnim podjetnikom, zaposlenim ter direktorjem podjetij. Vsem tistim, ki želite graditi prepoznavnost, pridobivati nove posle ali pritegniti dober kader.
Manca vas bo seznanila tako z osnovnimi koncepti, ki jih morate poznati, preden se lotite komunikacije na LinkedInu, dobrimi praksami LinkedIn profila, kot z naprednimi triki komunikacije, s katerimi boste izstopali na LinkedInu.
Delavnica je zelo praktična, saj bomo delali konkretne vaje. Na delavnici bomo spoznali pisanje in objavljenje vsebin za LinkedIn in strani ter vrsto dobrih praks, kako komunicirati. Skupaj bomo napisali in objavili tudi eno objavo za vaš profil.
Priporočilo: če LinkedIn profila še nimate, ga ustvarite do delavnice, da boste imeli prve izkušnje z LinkedInom. Pripravite tudi vprašanja.
NE SPREGLEJTE:
- Udeleženci bodo potrebovali svoje prenosne računalnike. V kolikor ga nimate, to prosim sporočite na info@zds.si in uredili vam ga bomo mi. V tem primeru boste potrebovali še uporabniško ime in geslo svojega že predhodno ustvarjenega profila na LinkedIn.
- Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste: dva ali več udeležencev - 10 % popust za vsakega udeleženca.
PROGRAM DELAVNICE:
- Temeljni koncepti LinkedIna kot komunikacijskega orodja
- Celosten pogled na LinkedIn
- Ključne koristi komuniciranja na LinkedInu
- Pravila komunikacije in dobre prakse
- 6 stebrov učinkovite uporabe LinkedIna
- Urejanje profila in vsebina na LinkedInu – za posameznike
- Kateri so ključni elementi dobrega LinkedIn profila
- Dobre prakse učinkovitega LinkedIn profila
- SEO na LinkedInu
- VAJE: Uredimo določene elemente LinkedIn profilov.
- Kakšno vsebino objavljati na LinkedInu
- Različne oblike vsebin
- Kako pogosto objavljati
- Kakšna objava je dobra in primeri dobre prakse
- Razlika med vsebino LinkedIn profili in stran
- Urejanje profila in vsebina na LinkedInu – za podjetja
- Urejanje LinkedIn strani
- Primeri dobre prakse
- Kako učinkovito voditi LinkedIn stran
- VAJE: Napišemo eno objavo za LinkedIn profil.
- Kako gradimo mrežo in odnose na LinkedInu
- Dobre in slabe prakse pridobivanja kontaktov
- Dobre prakse ena na ena komunikacije
- Engagement na LinkedInu z vsebino naših kontaktov
- Kaj lahko naredi vsak zaposleni za povečevanje prepoznavnosti podjetja na LinkedInu
- Kaj naredimo vsak teden, ko se logiramo v LinkedIn
Odmor s pogostitvijo in druženjem od 10.30 ure do 11. ure.
Predavatelji
Manca Korelc, mag.
LinkedIn strokovnjakinja
V 13 letih delovanja v svetu digitalnega marketinga je spoznavala različne vloge na strani agencije in oglaševalcev, danes pa pomaga podjetjem zapisati in doseči cilje komunikacije na LinkedInu. V zadnjih 7 letih je izvedla več kot 355 predavanj in delavnic. Je soorganizatorka LinkedIn Local dogodkov, članica Združenja Manager, Društva za marketing Slovenije in Društva turističnih novinarjev Slovenije. Je tudi avtorica knjige The Slovenia Lakes, ki je vrhunec njenega nagrajenega projekta Moja jezera.