Pametna komunikacija in umetna inteligenca?
ZDS, predavalnica - Visoko pritličje, Dimičeva 9, 1000 Ljubljana
NOVO
Kotizacija
Člani ZDS
129,00 €
Nečlani ZDS
159,00 €
DDV NI VKLJUČEN!
Vključuje udeležbo na seminarju, gradivo in pogostitev.
Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo:
- dva ali več udeležencev -10 % popust za vsakega udeleženca.
Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692.
Proračunski uporabniki vpišite ob elektronski prijavi v polje opombe rok plačila, ob registraciji predložite naročilnico.
Prijava na dogodek
Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 14:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.
Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti. Neplačan predračun ne pomeni samodejne odjave od dogodka.
Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje? Pišite nam na e-naslov martin.smalcic@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.
Dodatne informacije
Martin Šmalčič
Telefon: 01 563 48 87
E-naslov: martin.smalcic@zds.si
Udeleženci izobraževanja imajo zagotovljeno brezplačno parkiranje do zasedbe mest na zunanjem parkirišču, za zapornico. Navodila za parkiranje.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
Kako prodajo in marketing podpreti s pametnim komuniciranjem, tudi z umetno inteligenco?
Komunikacija podjetij prek socialnih omrežij, lastnih spletnih strani in medijev nikdar v zgodovini ni bila tako pomembna, kot je danes. Če podjetja še vedno niso začela komunikacije dojemati kot strateško nujne in pomembne, nimajo več veliko časa, preden bodo hitro začela izgubljati svojo moč na prodajnih trgih. Zlasti zdaj ne, ko se skokovito razvija tudi umetna inteligenca.
Komunikacija je danes nujen del osnovne dejavnosti podjetij. Prioriteta.
- Katere tematike vse lahko izberete za objave, da bodo te učinkovite?
- Kaj morate vedeti, da bo vaša objava bolj vidna, privlačna in hkrati verodostojna?
- Katere novinarske veščine vam pri tem lahko najbolj pomagajo?
- Katero ključno poanto glede na ciljno skupino najbolj izpostaviti in kako to storiti?
- Kako pri tem uporabiti umetno inteligenco?
- Kako torej najhitreje in najlažje lahko izboljšate učinkovitost komunikacije?
To so nekatere teme predavanja Pametne zgodbe: pametna komunikacija & umetna inteligenca. Z drugimi besedami, glavna tema bo: Kako prodajo in marketing podpreti z novinarskimi veščinami in kako pri tem uporabiti umetno inteligenco?
Z nami bo Goran Novković, ki ima več kot 30 let izkušenj v novinarstvu in hkrati že več kot desetletje zastopa gospodarske organizacije in podjetja. Že več kot leto dni se ukvarja s treningom storytellinga in vizualizacije. Trenira lastnike, menedžerje podjetij, skrbnike komunikacije in prodajnike, in to zelo praktično - pri rednih objavah podjetij in organizacij.
Izobraževanje je namenjeno:
- lastnikom in menedžerjem,
- skrbnikom komunikacije v podjetjih,
- uslužbencem marketinških oddelkov,
- prodajnikom in
- vsem, ki bi se radi naučili pripravljati atraktivne objave.
- Kako pri tem uporabiti umetno inteligenco?
Program:
- Zakaj je komunikacija postala tako nujna in strateško pomembna?
- Kako ljudje berejo
- Ciljne skupine objave
- Kako izbirati tematike za objave?
- Z novinarskimi veščinami do pozornosti
- Učinkoviti teksti
- Atraktivni naslovi
- Atraktivne fotografije
- Atraktivni videi
- Kako do objav v množičnih medijih
- Kako pri tem uporabiti umetno inteligenco in na kaj pri tem paziti?
- Zaključek: kako uporabiti novinarski algoritem?
Predavatelji
Goran Novković
trener komunikacije
Goran Novković, ima več kot 30 let izkušenj v novinarstvu in hkrati že več kot desetletje zastopa gospodarske organizacije in podjetja. Že več kot leto dni se ukvarja s treningom storytellinga in vizualizacije. Trenira lastnike, menedžerje podjetij, skrbnike komunikacije in prodajnike, in to zelo praktično - pri rednih objavah podjetij in organizacij.