Ozaveščanje ključnih področij nesporazumov v komunikaciji
Kotizacija
Člani ZDS
140,00 €
Nečlani ZDS
190,00 €
DDV NI VKLJUČEN!
Vključuje udeležbo na izobraževanju, gradivo in pogostitev.
Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste: dva ali več udeležencev - 10 % popust za vsakega udeleženca.
Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692. Ob registraciji priložite dokazilo o plačilu.
Prijava na dogodek
Rok prijave: do zasedbe mest.
Prijavite se lahko tudi po e-pošti ali faksu:
E-naslov: info@zds.si
Faks: 01 432 72 14
Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 10:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.
Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti.
Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje? Pišite nam na e naslov frida.bertoncel@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.
Dodatne informacije
Telefon: 01 563 48 87 (Frida Bertoncel)
E-naslov: frida.bertoncel@zds.si
Udeleženci izobraževanja imajo zagotovljeno brezplačno parkiranje do zasedbe mest na zunanjem parkirišču, za zapornico. Navodila za parkiranje.
Po zaključku izobraževanja udeleženci pridobijo potrdilo o udeležbi.
Pred izvedbo izobraževanja bo prijavljenim na izobraževanje na elektronski naslov poslan opomnik o izobraževanju.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
SPLOŠNO O DELAVNICI:
V komunikaciji se velikokrat lahko zapletemo v psihološke igre, ki izvirajo iz različnih referentnih okvirov, ki jih imamo kot posamezniki. Ljudje velikokrat doživijo mnenje kot kritiko, vprašanje kot obtožbo, argument kot dokazovanje, navodila kot razkazovanje vaše moči nad njimi. Zamere, jezo, nezadovoljstvo in neznosno napetost lahko čutimo v zraku. In če se nam to dogaja takrat, ko smo še v kakšni časovni stiski, ko nam voda teče v grlo in nam zmanjkuje časa, potem so zapleti v komunikaciji skoraj neizbežni. Vendar na to, z ustreznimi znanji in veščinami lahko vplivamo, za vse v komunikaciji obstajata tako razlaga kot rešitev.
KOMU JE DELAVNICA NAMENJENA:
Delavnica je namenjena vsem, ki želite prepoznati in ozavestiti svoje komunikacijske veščine ter veščine izgradnje dobrih medsebojnih odnosov skozi odličnost komunikacije.
MNENJA PRETEKLIH UDELEŽENCEV:
Odlično, veliko praktičnih primerov. Izredno zanimivo predavanje. Fenomenalno. Pohvale 100%, veliko praktično povedanega znanja, zgodb….Prijetno, bi še poslušala! Nad pričakovanji. Pohvale predavatelju in organizaciji. Odlična izkušnja. Bilo je poučno, duhovito, zelo zanimiva izkušnja. Odličen predavatelj.
Super predavanje.
NE SPREGLEJTE:
- Predavanje bo vodil vrhunski strokovnjak, po poklicu zdravnik, specializiran za delo na področju svetovanja, izobraževanja, treninga in klinične psihoterapije.
- Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo: dva ali več udeležencev - 10 % popust za vsakega udeleženca.
IZ VSEBINE DELAVNICE:
OD 9:00 DO 14:00 URE
- kakšni so učinki starega reka, da »vsak od nas svet vidi skozi svoja očala«,
- kako lahko za minuto pogledate skozi očala drugih ljudi, ne da bi vam oni to zamerili,
- kako razvozlati gordijski vozel različnih značajev skozi štiri osnovne življenjske pozicije:
- + + pozicija (pozicija realnosti)
- + - pozicija (pozicija večvrednosti)
- - + pozicija (pozicija manjvrednosti)
- - - pozicija (pozicija obupa)
- kako postanete psiholog in prepoznate obrambne mehanizme sodelavcev in strank,
- kako prepoznate in prekinete psihološko igro »power-play«,
- kako ujamete ravnotežje pred pretirano popustljivostjo in pretirano zahtevnostjo do sodelavcev ter strank.
Udeleženci bodo spoznali, v kakšnih »življenjskih pozicijah« smo lahko v medsebojni komunikaciji. Zakaj nekateri doživijo mnenje kot kritiko, vprašanje kot obtožbo, argument kot dokazovanje, navodila kot razkazovanje moči nad njimi. Predstavili jim bomo, kako prepoznati, s kakšnim sogovornikom imajo »opravka« in kako komunicirati ob različnih pristopih. Ozavestili bodo ključna področja potencialnih nesporazumov v komunikaciji in zakaj je referentni okvir tisti, ki pomembno vpliva na naš odnos do sveta, do sebe in do drugih ljudi. Vse to pa ima vpliv na način medsebojne komunikacije in še na kaj ….
Večkrat se nam lahko zgodi, da prenesemo pomanjkljive informacije, ker so nam določene stvari lahko samoumevne, našemu sogovorniku pa niso. Zato je pomembno, da na ustrezen način preverimo ali je sogovornik pravilno sprejel/razumel posredovane informacije.
Kolikor nam bo čas dopuščal, bomo tudi skozi izvedbo vaj naredili trening prenašanja sporočil/informacij in preverjanja razumevanja prenesenega sporočila.
Odmor s pogostitvijo je predviden ob 10:30 uri in krajši odmor ob 12:30.
Predavatelji
Željko Ćurić, dr. med.
O.K. Consulting d.o.o.
Po poklicu je zdravnik in je soustanovitelj ter direktor projektov podjetja O. K. Consulting d.o.o.. V letu 1993 se je iz Dubrovnika preselil v Ljubljano. Specializiran je za delo na področju svetovanja, izobraževanja, treninga in klinične psihoterapije. Njegovo delovno področje obsega individualna in skupinska svetovanja, izobraževanja, usposabljanja in treninge na področju poslovne in športne psihologije ter psihoterapije. Željko svetuje tudi Specialni enoti Policije pri zahtevnih pogajanjih v kriznih situacijah. V letu 2009 je prejel priznanje za uvrstitev med TOP 10 izvajalcev izobraževanj v Sloveniji (Priznanje je v letih 2006 do 2010 podeljevalo podjetje Planet GV).