Osnove učinkovitega spletnega komuniciranja
Kotizacija
Člani ZDS
130,00 €
Nečlani ZDS
180,00 €
DDV NI VKLJUČEN!
Vključuje udeležbo na izobraževanju, gradivo in pogostitev.
Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste: dva ali več udeležencev - 10 % popust za vsakega udeleženca.
Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692. Ob registraciji priložite dokazilo o plačilu.
Prijava na dogodek
Dodatne informacije
Telefon: 01 563 48 87 (Frida Bertoncel)
E-naslov: frida.bertoncel@zds.si
Udeleženci izobraževanja imajo zagotovljeno brezplačno parkiranje do zasedbe mest na zunanjem parkirišču, za zapornico. Navodila za parkiranje.
Po zaključku izobraževanja udeleženci pridobijo potrdilo o udeležbi.
Pred izvedbo izobraževanja bo prijavljenim na izobraževanje na elektronski naslov poslan opomnik o izobraževanju.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
Splošno o seminarju
Potrošniki iščejo in preverjajo informacije na spletu. Tam izražajo svoje želje in potrebe, zastavljajo vprašanja in objavljajo mnenja. Kako to izkoristiti in poskrbeti, da boste nekje v tem procesu tudi vi?
Klasično oglaševanje ni primerno za vse, nekatere oblike oglaševanja so za manjša podjetja predraga in spletni uporabniki se znajo izogniti oglasom ali pa jih sploh več ne opazijo. Podjetja morajo biti vse bolj aktivna na spletu in s pomočjo vsebin iskati nove in inovativne poti do potencialnih strank. Obenem pa stranke pričakujejo tudi podporo, ko je ta potrebna.
Na seminarju vam bomo predstavili, kako zgraditi strategijo, ustvarjati pravo vsebino, uporabiti družbena omrežja, poiskati napake in izboljšati svojo ponudbo in storitve. Dobili boste celostno predstavo o elementih in obsegu poslovnega komuniciranja na spletu. Na videz kaotično temo bomo smiselno strukturirali.
Odgovorili bomo na ključna vprašanja pri poslovnem komuniciranju na spletu:
- Kako oblikovati dobro komunikacijsko strategijo na družbenih omrežjih?
- Kako izbrati kanale komuniciranja?
- Kako najti in prilagoditi vsebino?
- Kaj početi na družbenih omrežjih in kako tam najti svojo ciljno skupino?
- Kakšne so možnosti oglaševanja na družbenih omrežjih in kaj je treba vedeti pred začetkom oglaševanja?
Z odličnim vpogledom v delo na družbenih omrežjih boste po seminarju tudi vedeli, kaj zmorete sami in kje potrebujete morebitno pomoč. Dobili boste odgovore, kako družbena omrežja izkoristiti sebi v prid.
Komu je izobraževanje namenjeno:
Seminar je namenjen podjetjem in organizacijam, ki še nimajo izdelanega spletnega nastopa, nimajo strategije in ne vedo, kako se lotiti komunikacije na spletu.
Ne spreglejte:
- Seminar bo vodila Tamara Langus, strokovnjakinja za spletni marketing in družbena omrežja.
- Morebitna vprašanja, vezana na tematiko seminarja, pošljite na info@zds.si najkasneje tri delovne dni pred seminarjem, odgovore boste izvedeli na seminarju.
Program:
od 9:00 do 13:15 ure
- Strategija spletnega komuniciranja
- Vsebina in pisanje za splet
- Upravljanje profilov na družbenih omrežjih – osnove za uspešno delo
- Oglaševanje na družbenih omrežjih
- Prednosti in slabosti oglaševanja na družbenih omrežjih
- Kakšne so možnosti upravljanja, targetiranja, izbire ciljev ...
- Podpora uporabnikom/strankam
Na seminarju boste imeli priložnost zastaviti vprašanja, na katera želite prejeti konkretne odgovore.
Odmor s pogostitvijo in druženjem je predviden ob 10:45 uri.
Predavatelji
Tamara Langus
Svetovalka za digitalno komuniciranje in strokovnjakinja za družbena omrežja
Tamara Langus je komunikologinja, ki se zadnjih enajst let ukvarja predvsem s spletnim marketingom. Pred tem je bila tekstopiska v oglaševalskih agencijah in spletna urednica v spletnih agencijah. Zadnjih šest let je delala kot svetovalka za spletni marketing in urednica družbenih omrežij pri Turizmu Ljubljana, kjer je dosegala odlične rezultate, ki so še dodatno krepili mednarodno prepoznavnost Ljubljane. Tam je tudi snovala kampanje z vplivneži in sodelovala s številnimi domačimi in tujimi vplivneži. Za podjetja pripravlja izobraževanja o poslovnem komuniciranju prek družbenih omrežij in o marketingu z vplivneži.