Novosti na področju javnega naročanja po 1.11.2018 in aktualna praksa DKOM
ZDS, Predavalnica – visoko pritličje, Dimičeva 9, 1000 Ljubljana
Kotizacija
Člani ZDS
120,00 €
Nečlani ZDS
180,00 €
DDV NI VKLJUČEN!
Vključuje udeležbo na izobraževanju, gradivo in pogostitev. Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste: dva ali več udeležencev - 10 % popust za vsakega udeleženca. Dodaten 10 % popust udeležencem preteklih izobraževanj na temo javnega naročanja pri ZDS. Ob prijavi obvezno vpišite datum udeležbe Popusti se seštevajo! Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692, sklic 00 19112018_davčna številka. Ob registraciji priložite dokazilo o plačilu.
Prijava na dogodek
IZOBRAŽEVANJA - Prijava na izobraževanjaPrijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 10:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.
Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti.
Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje? Pišite nam na e naslov info@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.
Dodatne informacije
Telefon: 01 563 48 87 (Frida Bertoncel)
E-naslov: frida.bertoncel@zds.si
Udeleženci izobraževanja imajo zagotovljeno brezplačno parkiranje do zasedbe mest na zunanjem parkirišču, za zapornico. Navodila za parkiranje.
Po zaključku izobraževanja udeleženci pridobijo potrdilo o udeležbi.
Pred izvedbo izobraževanja bo prijavljenim na izobraževanje na elektronski naslov poslan opomnik o izobraževanju.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
Splošno o seminarju:
Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o javnem naročanju /ZJN-3A/ (Uradni list RS, št. 14/18) začne veljati 1.4.2018, uporablja pa se od 1.11.2018 dalje.
Na seminarju bodo predstavljene novosti na področju javnega naročanja po 1.11.2018 predvsem z vidika uporabe zakona v praksi in pravne prakse Državne revizijske komisije (s kratico: DKOM) v zvezi z ZJN-3A.
Na seminarju bodo poleg sistematičnega praktičnega prikaza vseh novosti ZJN-3A med drugimi podani tudi odgovori na vprašanja: Kako pripraviti ponudbo? Kaj storiti, če v ponudbi ni pravilno izpolnjen ESDP obrazec? So lahko reference tudi merilo? Kako se bo preverjalo ponudbe? Bo sklenitev aneksov za dodatna dela po novem lažja?
Predhodna vprašanja lahko posredujete že pred predavanjem na naslov info@zds.si, odgovore pa boste izvedeli na samem predavanju.
Komu je seminar namenjen?
Seminar je namenjen vsem ponudnikom v postopkih javnega naročanja in tudi tistim, ki na trg poslovanja z javnim sektorjem šele vstopajo.
Storitve na naročanje katerih se nanaša ZJN-3A pa so:
- storitve popravila in vzdrževanja inštalacij pri gradnjah,
- storitve restavracij in postrežbe,
- storitve točilnic,
- storitve priprave in dostave hrane,
- storitve cestnega prevoza,
- storitve upravljanj nepremičnin za plačilo ali po pogodbi,
- storitve varovanja z varnostniki,
- storitve čiščenja in sanitarne storitve v urbanih ali podeželskih območjih in pripadajoče storitve in
- storitve čiščenja in sanitarne
Torej vsi javni naročniki, ki naročate tovrstne storitve ste potencialni kandidati za predavanje. Vabimo tudi odgovorne osebe v bolnišnicah, zdravstvenih domovih, knjižnicah, javnih zavodih vseh vrst, gledališčih, muzejih, šolah, komunalnih podjetjih, dijaških domovih, domovih starejših občanov, inštitutih, javnih agencijah, lekarnah ter občinah.
Ne spreglejte:
- Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo:
- dva ali več udeležencev - 10 % popust za vsakega udeleženca
- 10 % popust udeležencem preteklih izobraževanj na temo javnega naročanja pri ZDS. Pri prijavi obvezno vpišite datum udeležbe.
- Ali vam razpisan termin ne ustreza? Pišite nam na e naslov info@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.
Vsebina:
Od 9:00 do 13:00
- Kako izvajati v praksi zahteve po ZJN-3A?
- Kako bo vplivala novela ZJN-3A na obstoječe izvajalce pogodb?
- Preverjanje pogojev po aktualni praksi DKOM?
- Fizična oseba kot partner ali podizvajalec
- Delitev na sklope in omejitve po praksi DKOM
- Obrazložitev odločitve o oddaji
- Omejen vpogled v ponudbo
- Praksa v zvezi s prekrški
Odmor je predviden ob 10:30 uri.
Predavatelji
Tanja Glušič
Odvetniška družba Glušič, o.p., d.o.o.
Tanja Glušič, odvetnica, Odvetniška družba Glušič o.p., d.o.o. – strokovnjakinja s področja javnega naročanja, javno zasebnega partnerstva, pa tudi gradbenih poslov, svetuje strankam doma in v tujini. V svojem poklicem življenju zastopa stranke pred sodišči in jim svetuje predvsem na področju gradbenega in pogodbenega prava, pa tudi prava javnih naročil.
Milena Basta Trtnik
Bonorum, d.o.o.
Milena Basta Trtnik, univ. dipl. prav., direktorica družbe Bonorum, d. o. o., je strokovnjakinja na področju javnega naročanja. Izkušnje s področja javnih naročil si je pridobila v okviru dolgoletnega dela na Državni revizijski komisiji ter v okviru družbe Bonorum d.o.o., kjer uspešno svetuje tako ponudnikom kot naročnikom. Je avtorica več strokovnih člankov, urednica strokovnih besedil in izkušena predavateljica.