NOVO! Novosti javnega naročanja z aktualno prakso
ZDS, Predavalnica - visoko pritličje, Dimičeva 9, 1000 Ljubljana
Kotizacija
Člani ZDS
100,00 €
Nečlani ZDS
150,00 €
DDV NI VKLJUČEN!
Vključuje udeležbo na izobraževanju, gradivo in pogostitev. Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste: dva udeleženca - 10 % popust za vsakega udeleženca, trije ali več udeležencev - 20 % popust za vsakega udeleženca. Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692, sklic 00 20032017_davčna številka. Ob registraciji priložite dokazilo o plačilu.
Prijava na dogodek
PRIJAVA NI MOŽNA!
Dodatne informacije:
Frida Bertoncel,
Tel.št. : 01/563 48 87
E-naslov: frida.bertoncel@zds.si
Dodatne informacije
Telefon: 01 563 48 87 (Frida Bertoncel)
E-naslov: frida.bertoncel@zds.si
Parkirišča - navodila za parkiranje.
Po zaključku izobraževanja udeleženci pridobijo potrdilo o udeležbi.
Pred izvedbo izobraževanja bo prijavljenim na izobraževanje na elektronski naslov poslan opomnik o izobraževanju.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
Komu je seminar namenjen?
Seminar je namenjen ponudnikom in naročnikom ter vsem tistim, ki se ukvarjajo s pripravo razpisne dokumentacije ali ponudb v postopkih javnega naročanja in tudi tistim, ki na trg poslovanja z javnim sektorjem šele vstopajo.
O dogodku:
Od začetka veljavnosti ZJN-3 je bilo sprejete že nekaj prakse Državne revizijske komisije, katera poznavanje je za delovanje na področju javnega naročanja nujno. Če vas zanima, kakšen poziv mora podani naročnik za dopolnitev ponudbe ali pa kako in če je mogoče spremeniti nominiranega podizvajalca po oddaji ponudbe, boste to izvedeli na predavanju, kjer bo pojasnjena tako nova praksa Državne revizijske komisije ter na katerih področjih jo je potrebno upoštevati in kako jo uporabiti v praksi, ter kakšna so stališča Ministrstva za javno upravo, kakor tudi praksa sodišč vezano na področje javnega naročanja.
Predhodna vprašanja lahko posredujete že pred predavanjem na naslov frida.bertoncel@zds.si, odgovore pa boste izvedeli na samem predavanju.
Vsebina:
od 9:00 do 11:30 ure:
- KAKO TOLMAČITI JAVNO NAROČNIŠKO ZAKONODAJO
- Deležniki na področju tolmačenja javno naročniške zakonodaje
- Kako iskati relevantno prakso in tolmačenje javno naročniške zakonodaje
- AKTUALNA PRAKSA DKOM in SODIŠČA
- Katere so dovoljene spremembe, dopolnitve in pojasnila ponudb po ZJN-3?
- Ali ima ponudnik možnost samo-dopolnitve brez poziva na dopolnitev?
- Kakšna je možnost odprave računskih napak in postavka nepredvidena dela?
- Ali neobičajno nizka postavka pomeni že neobičajno nizko ponudbo?
- Ali je mogoče dopolnjevati ponudbo s spremembo navedenih referenčnih del?
- Na kakšen način se lahko naknadno nominira ali spremeni podizvajalca?
- Spremenjena praksa Vrhovnega sodišča glede neposrednih plačil podizvajalcem.
- Kakšne so zahteve za izvedbo vpogleda po novem?
- V katere listine je mogoče vpogledati po ZJN-3?
- Zavrnitev vseh ponudb?
- Druge aktualne odločitve DKOM.
- VPRAŠANJA UDELEŽENCEV
Odmor je predviden ob 10:30 uri.
Predavatelji
Janina Košnik
Odvetniška družba Glušič, o.p., d.o.o.
Janina Košnik, odvetniška kandidatka, zaposlena v Odvetniški družbi Glušič, o.p., d.o.o.. pri svojem delu v odvetniški pisarni se ukvarja s svetovanjem strankam v postopkih javnega naročanja in javno zasebnega partnerstva, pa tudi na področju uveljavljanja napak pri izvedbi del in odškodninskih zahtevkih.
Tanja Glušič
Odvetniška družba Glušič, o.p., d.o.o.
Tanja Glušič, odvetnica, Odvetniška družba Glušič o.p., d.o.o. – strokovnjakinja s področja javnega naročanja, javno zasebnega partnerstva, pa tudi gradbenih poslov, svetuje strankam doma in v tujini. V svojem poklicem življenju zastopa stranke pred sodišči in jim svetuje predvsem na področju gradbenega in pogodbenega prava, pa tudi prava javnih naročil.