NOVO! Mystery Shopping - (ali je to) orodje za motivacijo ali kaznovanje zaposlenih?
ZDS, Predavalnica - visoko pritličje, Dimičeva 9, 1000 Ljubljana
Kotizacija
Člani ZDS
120,00 €
Nečlani ZDS
180,00 €
DDV NI VKLJUČEN!
Vključuje udeležbo na izobraževanju, gradivo in pogostitev. Pri plačilu upoštevajte popuste: dva udeleženca - 10 % popust za vsakega udeleženca, trije ali več udeležencev - 20 % popust za vsakega udeleženca. Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692, sklic 00 31012017_davčna številka. Ob registraciji priložite dokazilo o plačilu.
Prijava na dogodek
IZOBRAŽEVANJA - Prijava na izobraževanjaPrijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 10:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.
Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti.
Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje? Pišite nam na e naslov info@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.
Dodatne informacije
Telefon: 01 563 48 87 (Frida Bertoncel)
E-naslov: frida.bertoncel@zds.si
Parkirišča - navodila za parkiranje.
Po zaključku izobraževanja udeleženci pridobijo potrdilo o udeležbi.
Pred izvedbo izobraževanja bo prijavljenim na izobraževanje na elektronski naslov poslan opomnik o izobraževanju.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
Namen delavnice:
Tovrstna raziskava je v Sloveniji je še dokaj nepoznana, še večje neznanke pa se pojavljajo, kaj narediti z dobljenimi rezultati, še posebej s slabimi. Kdo naj vodi razgovore in kakšen način pogovora lahko pomaga k motiviranju zaposlenih, da si bodo želeli izboljšati rezultate raziskave »mystery shopping«, s tem pa pridobiti večje zadovoljstvo vaših strank in večjo prodajo.
Komu je delavnica namenjena:
Delavnica je namenjena vsem, ki želite na pravi način izvajati raziskavo »mystery shopping«, z namenom spreminjanja vedenja vaših zaposlenih do strank, po vaših pričakovanjih.
Ne spreglejte:
- Predavateljica je lastnica in direktorica podjetja Skrivnostni nakup d.o.o., prve in največje specializirane agencije za Mystery Shopping v Sloveniji. 10 let aktivna članica MSPA (Svetovnega Združenja za Mystery Shopping agencije). Po izboru slušateljev je bila na podlagi razpisa »Naj predavatelj 2007« izbrana med 10 najboljšimi predavatelji v Sloveniji.
- Izkoristite popuste: dva udeleženca - 10 % popust za vsakega udeleženca, trije ali več udeležencev - 20 % popust za vsakega udeleženca.
- Delavnica je namenjena za zaključene skupine, do 15 udeležencev.
- Ali vam razpisan termin ne ustreza? Pišite nam na e naslov frida.bertoncel@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.
Iz vsebine delavnice:
od 9:00 do 12:00 ure
- Kaj je in kaj ni mystery shopping?
- Katere koristi ima podjetje in vodja, če uporablja mystery shopping?
- Razlika med mystery shoppingom in raziskavo zadovoljstva strank?
- Kaj vse je potrebno storiti, da bo raziskava mystery shopping potekala na profesionalen način?
- Katere faze se pojavijo po opravljeni raziskavi?
- Kdo je odgovoren za rezultate, še posebej slabe?
- Kako se vodi razgovor z zaposlenimi o rezultatih in kdo jih izvaja?
- Dobre prakse iz tujine o uporabi mystery shoppinga za različne namene
Odmor s pogostitvijo in druženjem je predviden ob 10:30 uri.
Predavatelji
Natalia Ugren
Skrivnostni nakup d.o.o.
Natalia Ugren, je lastnica in direktorica podjetja Skrivnostni nakup d.o.o., prve in največje specializirane agencije za Mystery Shopping v Sloveniji. 10 let aktivna članica MSPA (Svetovnega Združenja za Mystery Shopping agencije). Po izboru slušateljev je bila na podlagi razpisa »Naj predavatelj 2007« izbrana med 10 najboljšimi predavatelji v Sloveniji.