NOVO! Kako pripraviti ponudbo po novem ZJN-3? - praktična delavnica
ZDS, Predavalnica - visoko pritličje, Dimičeva 9, 1000 Ljubljana
Kotizacija
Člani ZDS
120,00 €
Nečlani ZDS
180,00 €
DDV NI VKLJUČEN!
Vključuje udeležbo na izobraževanju, gradivo in pogostitev. Pri plačilu upoštevajte popuste: dva udeleženca - 10 % popust za vsakega udeleženca, trije ali več udeležencev - 20 % popust za vsakega udeleženca. Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. 02011-0015672692, sklic 00 11052016_davčna številka. Ob registraciji priložite dokazilo o plačilu.
Prijava na dogodek
PRIJAVA NI MOŽNA!
Dodatne informacije:
Frida Bertoncel,
Tel.št. : 01/563 48 87
E-naslov: frida.bertoncel@zds.si
Dodatne informacije
Telefon: 01 563 48 87 (Frida Bertoncel)
E-naslov: frida.bertoncel@zds.si
Parkirišča - navodila za parkiranje.
Po zaključku izobraževanja udeleženci pridobijo potrdilo o udeležbi.
Pred izvedbo izobraževanja bo prijavljenim na izobraževanje na elektronski naslov poslan opomnik o izobraževanju.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
Namen izobraževanja
Z dnem 1.4.2016 se uporablja nov Zakon o javnem naročanju (ZJN-3), ki glede na pretekli zakon vnaša mnogo sprememb in novosti.
Namen delavnice je v predstavitvi obveznosti in možnosti naročnika pri določitvi zahtev in pogojev dokumentacije v zvezi z naročilom in pripravi ponudbe glede na naročnikove zahteve. Ponudniki bodo opozorjeni, na kaj morajo biti še posebej pozorni pri pripravi ponudbe po novem.
Predhodna vprašanja lahko posredujete že pred predavanjem na naslov info@zds.si, odgovore pa boste izvedeli na samem predavanju.
Komu je delavnica namenjena?
Delavnica je namenjena vsem ponudnikom v postopkih javnega naročanja in tudi tistim, ki na trg poslovanja z javnim sektorjem šele vstopajo.
NE SPREGLEJTE:
Udeležencem preteklih izobraževanj na temo javnega naročanja nudimo 20 % popust:
- ob udeležbi na delavnici "Kako pripraviti ponudbo po novem ZJN-3", v sredo, 11.5.2016
- ob udeležbi na delavnici »Predstavitev novega Zakona o javnem naročanju (ZJN-3. ki je pričel veljati 1.4.2016«, v petek, 20.5.2016
- ob prijavi na izobraževanje obvezno pripišite v polje OPOMBE datum udeležbe in dogovorjeni popust!
PROGRAM:
od 9:00 do 13:00 ure
Seznanitev z javnim naročilom:
- predhodna analiza trga
- pbvestila v zvezi z naročilom
Oblikovanje zahtev naročnika:
- obvezni in neobvezni razlogi za izključitev ponudnika
- pogoji za sodelovanje
- dokazila, ki jih lahko zahteva naročnik
- izjava ESPD in elektronsko komuniciranje
- ponudbeni predračun
Oblika ponudbe in položaj podizvajalcev:
- skupna ponudba
- ponudba s podizvajalcem
- položaj podizvajalcev po novem
Preveritev in ocenjevanje ponudbe:
- status ponudbe
- pojasnjevanje in dopolnitev ponudb
- vrstni red ocenjevanja ponudb
Sprejem odločitve o naročilu:
- vrste odločitev o naročilu
- objava odločitve
- zahteva za vpogled v ponudbeno in spisovno dokumentacijo
Spremembe pogodbe brez izvedbe postopka oddaje javnega naročila:
- kdaj je dovoljena sprememba pogodbe
- kakšen je postopek spremembe pogodbe
Prekrški za ponudnika/podizvajalca:
- vrste prekrškov
- prekrškovni postopek
Predavatelji
Milena Basta Trtnik
Bonorum, d.o.o.
Milena Basta Trtnik, univ. dipl. prav., direktorica družbe Bonorum, d. o. o., je strokovnjakinja na področju javnega naročanja. Izkušnje s področja javnih naročil si je pridobila v okviru dolgoletnega dela na Državni revizijski komisiji ter v okviru družbe Bonorum d.o.o., kjer uspešno svetuje tako ponudnikom kot naročnikom. Je avtorica več strokovnih člankov, urednica strokovnih besedil in izkušena predavateljica.