NOVO! Izvajanje javnih naročil po novem - praktični prikaz

Dodajte v koledar

ZDS, Predavalnica - visoko pritličje, Dimičeva 9, 1000 Ljubljana

Kotizacija

Člani ZDS

120,00 €

Nečlani ZDS

180,00 €

DDV NI VKLJUČEN!

Vključuje udeležbo na izobraževanju, gradivo in pogostitev. Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste: 10 % popust zgodnjih prijav do 31.8.2016 in količinski popust: dva udeleženca - 10 % popust za vsakega udeleženca, trije ali več udeležencev - 20 % popust za vsakega udeleženca. Popusti se seštevajo. Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. 02011-0015672692, sklic 00 26092016_davčna številka. Ob registraciji priložite dokazilo o plačilu

 

Prijava na dogodek

PRIJAVA NI MOŽNA!

Dodatne informacije:

Frida Bertoncel,

Tel.št. : 01/563 48 87

E-naslov:  frida.bertoncel@zds.si

Dodatne informacije

Telefon:01 563 48 87 (Frida Bertoncel)
E-naslov: frida.bertoncel@zds.si

 

Priporoči izobraževanje

Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.

pošlji povezavo

Splošno o seminarju:

Z dnem 1.4.2016 je začel veljati Zakon o javnem naročanju (v nadaljevanju ZJN-3), ki vnaša novosti in spremembe glede na dosedanja javno naročniška pravila.

Namen seminarja je v praktični predstavitvi zakona, predvsem z vidika uporabe zakona v praksi in pravne prakse Državne revizijske komisije (s kratico: DKOM) v zvezi z ZJN-3.
Na seminarju bodo poleg sistematičnega praktičnega prikaza vseh novosti ZJN-3 med drugimi podani tudi odgovori na vprašanja: Kako pripraviti ponudbo po novem? Kaj storiti, če v ponudbi ni pravilno izpolnjen ESDP obrazec? So lahko reference tudi merilo? Kako se bo preverjalo ponudbe? Bo sklenitev aneksov za dodatna dela po novem lažja?

Predhodna vprašanja lahko posredujete že pred predavanjem na naslov info@zds.si, odgovore pa boste izvedeli na samem predavanju.

Komu je seminar namenjen?

Seminar je namenjen vsem ponudnikom v postopkih javnega naročanja in tudi tistim, ki na trg poslovanja z javnim sektorjem šele vstopajo.

Ne spreglejte:

  • Izkoristite 10 % popust zgodnjih prijav do 31.8.2016 in količinski popust: dva udeleženca - 10 % popust za vsakega udeleženca, trije ali več udeležencev - 20 % popust za vsakega udeleženca. Popusti se seštevajo.
  • Ali vam razpisan termin ne ustreza? Pišite nam na e naslov info@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.

Vsebina:

od 9:00 do 13:00 ure

  1. Predstavitev ključnih splošnih novosti ZJN-3:
    • novosti pri splošnih načelih javnega naročanja,
    • izjeme od uporabe zakona po novem,
    • storitve iz Seznama storitev B po novem,
    • skupno javno naročanje,
    • pravila za sporočanje in komunikacija,
    • vrste objav po novem,
    • status ponudbe in vpogled v ponudbeno dokumentacijo.
       
  2. Pregledovanje in ocenjevanje ponudb:
    • pogoji za priznanje sposobnosti za izvedbo postopka,
    • opis tehničnih specifikacij,
    • merila za razvrščanje ponudb,
    • formalno nepopolna ponudba po novem in glede na prakso DKOM,
    • položaj podizvajalcev po novem,
    • odločitve, ki jih lahko sprejemajo naročniki v postopku javnega naročila,
    • ESDP obrazec in e-dosje.

  3. Vrste postopkov javnega naročanja z njihovimi posebnostmi glede na ZJN-3:
    • odprti postopek,
    • omejeni postopek,
    • konkurenčni dialog,
    • konkurenčni postopek s pogajanji,
    • partnerstvo za inovacije,
    • postopek pogajanj brez/ po objave,
    • postopek naročila male vrednosti.

  4. Dopustne spremembe pogodbe kot ključna novost zakona.

  5. Opredelitev prekrškov.

  6. Odgovori na vprašanja.

Odmor je predviden ob 10:30 uri.

Predavatelji

Tanja

Tanja Glušič

Odvetniška družba Glušič, o.p., d.o.o.

Tanja Glušič, odvetnica, Odvetniška družba Glušič o.p., d.o.o. – strokovnjakinja s področja javnega naročanja, javno zasebnega partnerstva, pa tudi gradbenih poslov, svetuje strankam doma in v tujini. V svojem poklicem življenju zastopa stranke pred sodišči in jim svetuje predvsem na področju gradbenega in pogodbenega prava, pa tudi prava javnih naročil.

Milena

Milena Basta Trtnik

Bonorum, d.o.o.

Milena Basta Trtnik, univ. dipl. prav., direktorica družbe Bonorum, d. o. o., je strokovnjakinja na področju javnega naročanja. Izkušnje s področja javnih naročil si je pridobila v okviru dolgoletnega dela na Državni revizijski komisiji ter v okviru družbe Bonorum d.o.o., kjer uspešno svetuje tako ponudnikom kot naročnikom. Je avtorica več strokovnih člankov, urednica strokovnih besedil in izkušena predavateljica.

Informativni obračun plač

Za vas smo pripravili priročne obrazce za obračun plače, obveznosti po podjemni pogodbi ali pogodbi o avtorskem delu, obračun prispevkov za socialno varnost za zasebnike in lastnike zasebnih podjetij, ki nimajo plače/družbenike, ter obračun dohodka po pogodbi o opravljanju začasnega ali občasnega dela, sklenjeni z upokojencem.

Preverite obračun

Bodite na tekočem

Želite prejemati e-obvestila o izobraževanjih, ki jih organizira ZDS, in drugih pomembnih novostih?

Prijavite se na e-novice