NOVO! Davčne blagajne - ključne informacije
ZDS, Predavalnica - visoko pritličje, Dimičeva 9, 1000 Ljubljana
Kotizacija
Člani ZDS
90,00 €
Nečlani ZDS
135,00 €
DDV NI VKLJUČEN!
Vključuje udeležbo na izobraževanju, gradivo in pogostitev. Pri plačilu upoštevajte popuste: dva udeleženca - 10 % popust za vsakega udeleženca, trije ali več udeležencev - 20 % popust za vsakega udeleženca. Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. 02011-0015672692, sklic 00 2-08012016_davčna številka. Ob registraciji priložite dokazilo o plačilu.
Prijava na dogodek
IZOBRAŽEVANJA - Prijava na izobraževanjaPrijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 10:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.
Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti.
Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje? Pišite nam na e naslov info@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.
Dodatne informacije
Telefon: 01 563 48 87 (Frida Bertoncel)
E-naslov: frida.bertoncel@zds.si
Parkirišča - navodila za parkiranje.
Po zaključku izobraževanja udeleženci pridobijo potrdilo o udeležbi.
Pred izvedbo izobraževanja bo prijavljenim na izobraževanje na elektronski naslov poslan opomnik o izobraževanju.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
Več o seminarju:
Ali moramo imeti davčno blagajno na dan 2.1.2016? NE. Zakon opredeljuje prehodno obdobje in tudi omogočena je možnost uporabe »mini blagajne« (aplikacija FURS).
Ali morajo biti vsi računi, ki so plačani z gotovino predmet davčnega potrjevanja računov? NE Določeni računi so izvzeti iz sistema davčnega potrjevanja računov.
Če se odločim pričeti z uporabo davčnih blagajn z 2.1.2016 ali moram karkoli storiti pred tem datum? DA. Potrebno je pripraviti določene interne akte, poslati FURS določene podatke in pridobiti namensko digitalno potrdilo.
Na seminarju bomo predstavili ključne informacije, ki se nanašajo na davčne blagajne in to na uporabniku razumljiv in praktičen način. Predstavili bomo vse pomembne pojme, vsebino računa ter posebnosti glede na izbrani način ravnanja po 2.1.2016, ki ga zavezanec opredeli v internem aktu.
Ne spreglejte:
- Ker bo predstavitev praktična, bodo udeleženci poleg gradiva prejeli tudi vzorec internega pravilnika.
- Morebitna vprašanja nam posredujte na elektronski naslov info@zds.si najkasneje do 2.1.2016. Odgovore boste izvedeli na seminarju.
Program:
13:00 – 15:15 (brez odmora)
- Zakonodaja,
- kdo je zavezanec,
- zakonsko opredeljeno prehodno obdobje in kaj to pomeni za zavezance,
- kaj je potrebno sporočiti FURS in na kakšen način (praktični napotek),
- izdelava internega akta,
- kaj mora vsebovati RAČUN izdan pri gotovinskem poslovanju,
- postopek potrjevanja računa (na kaj moramo biti posebej pozorni):
- v primeru izpada električne energije
- v primeru okvare elektronske naprave
- ostalo
- uporaba vezane knjige računov (praktični napotki in na kaj moramo biti posebej pozorni),
- ostalo,
- vprašanja in odgovori.
Predavatelji
mag. Alenka Krkovič
I.R.O. d.o.o.
Mag. Alenka Krkovič, preizkušena davčnica, preizkušena računovodkinja, sodna izvedenka za davke, sodna izvedenka za računovodstvo, višješolska predavateljica za predmete finančno računovodstvo, stroškovno računovodstvo in insolventni postopki, članica izpitne komisije za preverjanje in potrjevanje poklicnih kvalifikacij za knjigovodstvo, samostojna svetovalka. Redno je zaposlena v podjetju I.R.O. d.o.o., kot svetovalka.