NOVO! Celovit procesni pristop - dodana vrednost managementu pri upravljanju sprememb
ZDS, Predavalnica - visoko pritličje, Dimičeva 9, 1000 Ljubljana
Kotizacija
Člani ZDS
120,00 €
Nečlani ZDS
160,00 €
DDV NI VKLJUČEN!
Vključuje udeležbo na izobraževanju, gradivo in pogostitev. Pri plačilu upoštevajte popuste: dva udeleženca - 10 % popust za vsakega udeleženca, trije ali več udeležencev - 20 % popust za vsakega udeleženca. Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 02011-0015672692, sklic 00 24032017_davčna številka. Ob registraciji priložite dokazilo o plačilu.
Prijava na dogodek
IZOBRAŽEVANJA - Prijava na izobraževanjaPrijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 10:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.
Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti.
Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje? Pišite nam na e naslov info@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.
Dodatne informacije
Telefon: 01 563 48 87 (Frida Bertoncel)
E-naslov: frida.bertoncel@zds.si
Parkirišča - navodila za parkiranje.
Po zaključku izobraževanja udeleženci pridobijo potrdilo o udeležbi.
Pred izvedbo izobraževanja bo prijavljenim na izobraževanje na elektronski naslov poslan opomnik o izobraževanju.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
Več o seminarju:
Ko slišite za »poslovne procese«, ali najprej pomislite na proizvodne procese?
Niste edini. Vendar, kaj ni tako, da šele usklajeno delovanje vseh poslovnih procesov prinaša konkurenčno prednost in poslovno uspešnost podjetja?
Prav tako je pogosto razmišljanje, da poslovne procese razumejo in se z njimi ukvarjajo predvsem v tehničnem delu podjetja. Škoda, ker je procesni pristop preprosto preveč uporaben, da bi se z njim ukvarjal samo inženirji v proizvodnji, kakovostniki in informatiki. Spremenjen - celovit procesni pristop v resnici prinaša največ dodane vrednosti managementu pri odločanju in pri uvajanju sprememb v poslovanju.
Izobraževanje je namenjeno:
- vrhnjemu in srednjemu managementu,
- članom nadzornega sveta,
- lastnikom in skrbnikom poslovnih procesov,
- vodjem projektov, kadrovikom in drugim odgovornim za spremembe.
Program:
9:00 – 13:00
- Celovit procesni pristop:
- Vrste uvajanja sprememb v poslovanje – od manjših izboljšav do poslovnih prestrukturiranj
- Nenehne izboljšave ali prenova poslovnih procesov? Zakaj koncept nenehnih izboljšav pogosto ne deluje?
- Upravljanje poslovnih procesov v preteklosti in omejitve
- Upravljanje poslovnih procesov v sedanjosti, ko teh omejitev ni več!
- Uporaba celovitega procesnega pristopa za neodvisen pregled poslovanja in kot temelj za poslovno prestrukturiranje podjetja:
- za prenovo poslovnih procesov; popis in analiza poslovnih procesov kot prva faza vodenja projektov izboljšav
- kot podlaga za reorganizacijo poslovanja in vzpostavitev nove sistemizacije delovnih mest
- za pripravo dokumentov funkcionalnih zahtev za informatizacijo poslovanja
- za zagotavljanje ustreznosti zahtev ISO 9001:2015. Odgovoril bomo tudi na vprašanja: Zakaj skrb za kakovost ni več dovolj? in Kaj se lahko naučimo iz nove verzije standarda ISO 9001:2015?
Kako od tu naprej?
- Uspešno uvajanje sprememb in potrebni viri za uporabo celovitega procesnega pristopa (od projekta do projektne pisarne):
- kako voditi in upravljati spremembe?
- kako opredeliti delovne naloge in kompetence posameznikov za uvajanje sprememb v podjetje – kadrovski vidik
- Kje so možne največje izboljšave v poslovnih procesih slovenskih podjetij – pogled iz prakse.
- Kako se lotiti posameznega projekta poslovnega prestrukturiranja z uporabo celovitega procesnega pristopa – Praktični primeri:
- Kako pripraviti popis poslovnih procesov, identifikacijo kritičnih točk in seznam ukrepov na Slovenskih železnicah v 50 dneh?
- Kako pripraviti načrt poslovnega prestrukturiranja za večjo slovensko energetsko podjetju v 30 dneh?
- Kako pripraviti Popis funkcionalnih zahtev za uvedbo CRM v časopisnem založništvu?
- Kako z vodenimi delavnicami prenoviti poslovne procese na področju Izvajanja vodooskrbe na Občini X?
- Kako pripraviti analizo in načrt prenove poslovnih procesov kot podlago za novo sistemizacijo v javnem komunalnem podjetju?
- itd
Odmor s pogostitvijo in druženjem je predviden ob 11:00 uri.
Predavatelji
mag. Gorazd Buh
BIPLUS d.o.o.
Mag. Gorazd Buh, MscBA, ima 16-letne vodstvene izkušnje iz področij prodaje in trženja, uvedbe CRM ter upravljanja poslovnih procesov (BPM). V preteklosti je aktivno deloval v časopisnem založništvu. Bil je zaposlen na Časniku Finance d.o.o., svetoval je Dnevniku d.d. in Delu d.d... Zadnja leta je direktor podjetja BIPLUS d.o.o., ki nudi storitve na področju: prenove poslovnih procesov, uvedba sistemov CRM in izvajanje usposabljanj iz področja BPM in CRM. Pri svojem delu uporablja različne pristope: od neodvisnih pregledov poslovnih procesov do aktivnega vključevanja zaposlenih pri iskanju rešitev. Vse to vodi do hitrejših implementacij projektov v podjetjih in boljše pripravljenosti zaposlenih na spremembe. Znanja iz področja upravljanja poslovnih procesov, vodstvene izkušnje ter poznavanje orodij so mu omogočile, tudi uspešno sodelovanje pri izdelavi načrtov za poslovno prestrukturiranje v večjih slovenskih podjetjih.