Neprijetne situacije na delovnem mestu: Kako voditi ali sodelovati v pogovoru?
ZDS, Predavalnica – visoko pritličje, Dimičeva 9, 1000 Ljubljana
Kotizacija
Člani ZDS
130,00 €
Nečlani ZDS
190,00 €
DDV NI VKLJUČEN!
Vključuje udeležbo na izobraževanju, gradivo in pogostitev. Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste: dva udeleženca - 10 % popust za vsakega udeleženca, trije ali več udeležencev - 20 % popust za vsakega udeleženca. Popusti se seštevajo. Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692, sklic 00 09062017_davčna številka. Ob registraciji priložite dokazilo o plačilu.
Prijava na dogodek
IZOBRAŽEVANJA - Prijava na izobraževanjaPrijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 10:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.
Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti.
Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje? Pišite nam na e naslov info@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.
Dodatne informacije
Telefon: 01 563 48 87 (Frida Bertoncel)
E-naslov: frida.bertoncel@zds.si
Parkirišča - navodila za parkiranje.
Po zaključku izobraževanja udeleženci pridobijo potrdilo o udeležbi.
Pred izvedbo izobraževanja bo prijavljenim na izobraževanje na elektronski naslov poslan opomnik o izobraževanju.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
NAMEN DELAVNICE:
Neprijetnim situacijam na delovnem mestu se enostavno ne moremo izogniti. Ko pa se zgodijo je najpomembnejše, da se znamo pogovoriti. Cilj takšnega pogovora je, da znamo vzbuditi željo po spremembi vedenja in ohraniti dobre odnose tudi v prihodnje. Takšne komunikacije se je treba naučiti, kot vsake druge veščine, ki jo uporabljamo v vsakdanjem življenju.
Predhodna vprašanja lahko pošljete na naslov frida.bertoncel@zds.si, odgovore pa boste izvedeli na predavanju.
KOMU JE DELAVNICA NAMENJENA:
Delavnica je namenjena vsem, ki želite na delovnem mestu ohraniti dobre medsebojne odnose in se naučiti, kako sodelovati v pogovoru ob neprijetnih situacijah!
MNENJA UDELEŽENCEV DNE 7.3.2017:
- predavanje obogateno s praktičnimi primeri, zelo dinamično, sproščeno;
- odlična predavatelica, vse ponazorjeno s primeri;
- odlično izvedena delavnica, odlična predavateljica;
- super izobraževanje, veliko pomembnih inforamcij, nasvetov, razlaga pričakovanih situacij;
- praktični primeri (problemi - rešitve);
- zelo nazorno; veliko primerov; zelo se nas je spodbujalo, da smo podajali tudi svoje primere.
NE SPREGLEJTE:
- Predavateljica ima bogate izkušnje na področju medsebojne komunikacije in pogajanj. Znanje in izkušnje je pridobivala tudi v tujini, med drugimi na Univerzi Harvard. Je predavateljica leta 2008.
- Izkoristite popuste: dva udeleženca - 10 % popust za vsakega udeleženca, trije ali več udeležencev - 20 % popust za vsakega udeleženca.
- Delavnica je namenjena za zaključene skupine, do 15 udeležencev.
- Ali vam razpisan termin ne ustreza? Pišite nam na e naslov frida.bertoncel@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.
PROGRAM:
OD 9:00 DO 14:00:
I. Skladnost v komunikaciji (govorica telesa, glas in besede)
II. Kaj je konflikt, kako in zakaj nastane?
III. Kako konflikt najlažje preprečimo: Štiri načela asertivne komunikacije;
IV. Kako ravnati v konkretnih situacijah:
- Kdaj se opravičimo in kako;
- Kako pravilno izrečemo povratno informacijo (piramida in obratna piramida);
- Kako izrečemo prošnjo;
- Kako prošnjo zavrniti brez, da negativno vplivamo na medosebne odnose;
- Kako se pogovarjati, ko se z nekom ne strinjamo;
- Kaj storiti, ko nam javno izrečejo kritiko;
- Kako se odzvati na neprijetne pripombe in zbadljivke;
- Kako se odzovemo na črno-belo vprašanje;
- Kaj storiti, kadar nas ljudje besedno napadejo;
- Kaj storiti, če se pogovarjamo s človekom, ki je prepričan, da vse ve;
- Kaj storiti, če se sodelavec noče z nami pogovarjati;
- Kako se pogovarjati, ko sodelavec obljubi, a na obljube hitro pozabi;
- Kako ravnati z ljudmi, ki zamujajo;
- Kako se pogovarjati s sodelavcem, ki samo kritizira;
- Kako sodelovati z ljudmi, ki kar naprej tarnajo.
Odmor s pogostitvijo je predviden ob 10:30 uri in 12:30 krajši odmori po dogovoru
Predavatelji
Mojca Žirovnik
Poslovna komunikacija d.o.o.
Profesorica angleščine in geografije (FF, Ljubljana). Trenerka NLP (Society of NLP, dr Richard Bandler). Certificiran poslovni team coach (ICC, Joseph O'Connor). Končano šolanje Harvardske pogajalske metode (Harvard Law School). Študentka psihoterapije, specializantka psihoanalitične psihoterapije (Univerza Sigmunda Freuda). Avtorica številnih člankov in petih priročnikov na temo poslovnega komuniciranja.