LinkedIn = št. 1 & najboljše orodje sodobnega kadrovika/HRM
Kotizacija
Člani ZDS
140,00 €
Nečlani ZDS
190,00 €
DDV NI VKLJUČEN!
Vključuje udeležbo na izobraževanju, gradivo in pogostitev.
Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo: dva ali več udeležencev -10 % popust za vsakega udeleženca in 10 % popust zgodnjih prijav do 31.8.2019. Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692. Ob registraciji priložite dokazilo o plačilu.
Proračunski uporabniki vpišite ob elektronski prijavi v polje opombe rok plačila, ob registraciji predložite naročilnico.
Prijava na dogodek
IZOBRAŽEVANJA - Prijava na izobraževanjaPrijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 10:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.
Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti.
Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje? Pišite nam na e naslov info@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.
Dodatne informacije
Telefon: 01 563 48 87 (Frida Bertoncel)
E-naslov: frida.bertoncel@zds.si
Udeleženci izobraževanja imajo zagotovljeno brezplačno parkiranje do zasedbe mest na zunanjem parkirišču, za zapornico. Navodila za parkiranje.
Po zaključku izobraževanja udeleženci pridobijo potrdilo o udeležbi.
Pred izvedbo izobraževanja bo prijavljenim na izobraževanje na elektronski naslov poslan opomnik o izobraževanju.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
Med kadroviki v Evropi družbena omrežja visoko kotirajo in postajajo najhitreje rastoči vir kakovostnih kadrov. Med vsemi je na prvem mestu LinkedIn (agencije 58 %, podjetja 52 %).
Zakaj je LinkedIn št. 1 orodje vsakega sodobnega kadrovika/ HRM?
- LinkedIn je poslovno omrežje, ima 500+ milijonov članov, uporablja ga več kot 50 % poslovnih ljudi na svetu.
- Visoko se uvršča na Googlu in drugih brskalnikih.
- V Sloveniji ima osebni profil na LinkedInu 280.000+ poslovnih uporabnikov.
- Platformo uporablja že 9 milijonov podjetij iz 200 držav.
- Povprečno pa se na dan pridruži 172.800 novih uporabnikov.
- Kadroviki imajo preko LinkedIna dostop do največje baze podatkov, ki omogoča najti, raziskati ter doseči prave kandidate (tako aktivne kot tudi pasivne iskalce zaposlitve).
- Le 20 % potencialnih kandidatov aktivno išče zaposlitev - vendar se jih kar 80 % zanima za pravo novo priložnost.
KOMU JE IZOBRAŽEVANJE NAMENJENO?
Izobraževanje je namenjeno vodjem oddelkov, vodjem kadrovskih in splošnih služb, kadrovskim delavcem, HRM-managerjem, strokovnim sodelavcem, odgovornim za kadrovsko področje, odgovornim za izobraževanje v podjetjih in vsem, ki se v praksi ukvarjate s kadrovskim področjem.
KORISTI ZA UDELEŽENCE
- Kako poiskati in pritegniti idealne kandidate na Linkedinu?
- Razložili vam bomo uporabo LinkedIna za zaposlovanje pasivnih potencialnih kandidatov.
- Kako povečati učinkovitost vaših zaposlitvenih oglasov za 80 %?
- Kako predstaviti kulturo vaše organizacije potencialnim kandidatom?
- LinkedIn premium Recruiter Lite / Recruiter.
- Kako nastaviti pravi "cevovod" novih potencialnih kandidatov?
Pomembno:
- Če želite, da se vaš profil na LinkedInu analizira vnaprej, vas prosimo, na podlagi priporočila predavateljice, za dovoljenje posredovanja vašega imena in priimka predavateljici (brez ostalih podatkov, kot so podjetje, e naslov, telefon…), ki si bo vaš profil ogledala in podala morebitne nasvete oz. priporočila. Ob prijavi na izobraževanje pripišite v polje opombe »dovoljujem posredovanje imena in priimka predavateljici« oziroma »ne želim, da ime in priimek posredujete predavateljici«.
- Delavnica oz. prezentacija je zelo nazorno pripravljena, za lažje sledenje vsebini (»klikanje«) je zaželeno, da s seboj prinesete tudi namizni računalnik/i-pad/i-phone (wi-fi je zagotovljen).
- Če še nimate odprtega osebnega profila na LinkedInu imate na povezavi v nadaljevanju navodila, kako to izvesti (da boste lažje sledili delavnici) https://www.wikihow.com/Create-a-LinkedIn-Account
NE SPREGLEJTE:
- Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo: dva ali več udeležencev - 10 % popust za vsakega udeleženca ter 10 % popust za prijave do 31.8.2019!
- Ali vam razpisan termin ne ustreza? Pišite nam na e naslov info@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu
Program:
od 9. do 10.30
Uvod - Kako so družbena omrežja spremenila pokrajino kadrovanja?
- Veliki 3: dinamika omrežij
- Uporaba posameznih družbenih medijev kadrovanje
- Kadrovanje 3 dejavniki: stroški, kakovost, hitrost / čas
LinkedIn – najboljši prijatelj sodobnega kadrovika
- LinkedIn metrika
- 9 težav, ki vam jih lahko pomaga rešiti LinkedIn
- Ali bo delovalo tudi za vaš posel?
od 10.30 do 11.
Odmor s pogostitvijo
od 11. do 12.30
Vse se začne z vašo zgodbo:
- Vaš osebni profesionalni branding
- Kaj je osebni profesionalni profil na LinkedInu?
- 4 ključne sestavine osebnega profila na LinkedInu
- Kako ustvariti profil, ki "kadruje"?
- Strategija objav
- Metrika, ki je pomembna
- Primeri odličnih osebnih profilov kadrovnikov
- Najpogostejše napake
- Etika
Stran podjetja na LinkedIn je ključna:
- Urejanje strani podjetja
- Pretvarjanje stranke v privržence
- Oglaševanje
- Globlji vpogled v analitiko
- Primer odličnih strani podjetij na LinkedInu
Kako z LinkedInom poiskati idealnega kandidata?
- Kako najti in pritegniti najboljše pasivne iskalce zaposlitve?
- Upravljajte svoj »vodovod« talentov.
- Upravljanje s potencialnimi kandidati Premium: Talent Pipeline, LinkedIn Recruiter
- 5 najboljših praks kadrovanja na LinkedInu
- Metrika kadrovanja
Od 12.30. do 12.45
Krajši odmor
Od 12.45. do 14.15
Kako z LinkedInom ciljati na pravega kandidata?
- Na novo odkriti zaposlitveni oglasi (kako povečati učinek za 80 %)
- Premium zaposlitveni oglasi - kako spraviti oglase za delo na vrh liste
- Kako razširiti doseg vaših oglasov?
Kako lahko povečate učinkovitost oglasov s pomočjo svojih sodelavcev?
- Ciljani oglasi za zaposlovanje
- Osebni in učinkoviti oglasi za nova delovna mesta
- Oglasi o zaposlitvi in družbeni mediji
Kako predstaviti vašo blagovno znamko in kulturo delodajalca na LinkedInu?
- 6 korakov do močnejše blagovne znamke
- Blagovna znamka delodajalca = Karierne strani (Career Pages)
- 5 korakov do odličnih Career Pages
- Kako prilagoditi sporočila vaše blagovne znamke delodajalca posameznim kandidatom?
- Kako predstavite svoje najbolj pomembne oglase za delo?
- »Talent Brand Index« merjenje moči vaše blagovne znamke delodajalca
- Svetovno najbolj ugledni delodajalci
Mnenja in primeri o LinkedIn rešitvah za zaposlovanje (Evropa)
AppSense, Astralis, Astreya, ACCBC, Consolidated Contractors Company, Huntress Group, ITV, L'Oréal, PepsiCo, Serco, Unilever.