Korona virus? Krizna situacija v podjetju: simulacija obvladovanja problematike korona virusa v podjetju ter krizna situacija po izbiri udeležencev
Dogodek je odpovedan!
Kotizacija
Člani ZDS
130,00 €
Nečlani ZDS
180,00 €
DDV NI VKLJUČEN!
Vključuje udeležbo na izobraževanju, gradivo in pogostitev.
Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo: dva ali več udeležencev -10 % popust za vsakega udeleženca.
Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692. Ob registraciji priložite dokazilo o plačilu.
Proračunski uporabniki vpišite ob elektronski prijavi v polje opombe rok plačila, ob registraciji predložite naročilnico.
Prijava na dogodek
PRIJAVA NI MOŽNA!
Dodatne informacije:
Martin Šmalčič,
T: 01/563 48 87
E: martin.smalcic@zds.si
Dodatne informacije
Telefon: 01 563 48 87, Martin Šmalčič
E-naslov: martin.smalcic@zds.si
Udeleženci izobraževanja imajo zagotovljeno brezplačno parkiranje do zasedbe mest na zunanjem parkirišču, za zapornico. Navodila za parkiranje.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
Krizna situacija v podjetju je zahtevna preizkušnja za vodstvo in kolektiv. Včasih pride od zunaj - kot virus, kot grožnja, ki je nismo pričakovali, še večkrat se rodi znotraj – iz naslova ranjenih odnosov in vodenja – in čez noč zamaje ugled in zaupanje, nemalokrat tudi poslovanje. Pritiski so veliki, časa je malo, prostora za napačen korak ni. Rušilna moč slabo upravljane krizne situacije lahko ogrozi prav vse. Kako ravnati v trenutkih, ko vsi terjajo odgovore in jih hkrati težko sprejemajo, obenem pa naraščajo pričakovanja in pritiski? Upravljanje kriznih situacij je vselej tekma s časom, obenem pa so prvi, pravi in pravočasni strateški odzivi podjetja odločilni za nadaljnji razvoj dogodkov. Zato je pomembno, da krizni management vešče in učinkovito deluje od samega začetka.
Pogledali bomo, kako zmanjševati tveganja in upravljati krizne situacije v podjetju ter kako obvladovati pritiske deležnikov ter pričakovanja in zahteve javnosti. Preizkusili se boste v obvladovanju dveh kriznih situacij in komunikaciji z deležniki, tudi z medji: Prva bo problematika koronavirusa v podjetju, drugo krizno situacijo pa bo skupina udeležencev izbrala sama, ustrezne rešitve pa bomo seveda poiskali skupaj.
Komu je izobraževalna delavnica namenjena?
Direktorjem podjetij, vodilnim managerjem, vodjem, komunikatorjem, kadrovskim strokovnjakom, zaposlenim na področju izobraževanja in razvoja zaposlenih, najtesnejšim sodelavcem vodstva in drugim ključnim posameznikom, ki bodo v krizni situaciji morali odločati in komunicirati. Delavnica je primerna za sodelavce z izkušnjami vodenja, odločanja in sprejemanja strateških odločitev.
Program izobraževanja:
- Tveganja in ranljivosti, ki lahko vodijo v krizne situacije
- Kako prepoznati krizno situacijo v podjetju?
- Mehanizmi, ki začnejo delovati v kriznih situacijah
- Odziv in pričakovanja deležnikov podjetja, ko se zaplete
- Odnosi z mediji in javni nastop
- Simulacija obvladovanja problematike korona virusa v vašem podjetju
- Simulacija obvladovanja krizne situacije po izboru udeležencev
- Pomen upravljanja tveganj
- Pomen upravljanja ugleda
- Čas sistemskih sprememb
Odmor s pogostitvijo je predviden ob 10:45 uri.
Predavatelji
dr. Damjana Pondelek
Urednica d.o.o.
Dr. Damjana Pondelek, direktorica podjetja Urednica, je strokovnjakinja za strateški in krizni management in strateška svetovalka vodstvom in kolektivom v zahtevnih okoliščinah. Te so močna spodbuda za nujne organizacijske spremembe, stabilno rast in krepitev podjetja, vodstva in sodelavcev. Podjetja spremlja v obdobju sprememb in pri tem svetuje lastnikom, vodstvu in sodelavcem.