Kako zgraditi uspešno blagovno znamko delodajalca? (Employer Branding)
Izobraževanje je odpovedano in bo izvedeno na kasnejši termin!
Kotizacija
Člani ZDS
119,00 €
Nečlani ZDS
149,00 €
DDV NI VKLJUČEN!
Vključuje udeležbo na seminarju / webinarju in gradivo..
Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo:
- dva ali več udeležencev -10 % popust za vsakega udeleženca.
Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692. Na podlagi plačila boste ob spletni izvedbi prejeli povezavo za dostop do spletnega webinarja.
Proračunski uporabniki vpišite ob elektronski prijavi v polje opombe rok plačila, ob registraciji predložite naročilnico.
Prijava na dogodek
PRIJAVA NI MOŽNA!
Dodatne informacije:
Martin Šmalčič,
T: 01/563 48 87
E: martin.smalcic@zds.si
Dodatne informacije
Martin Šmalčič
E-naslov: martin.smalcic@zds.si
Webinar bo potekal preko aplikacije Zoom. Za udeležbo na webinarju si lahko predhodno naložite aplikacijo ali pa boste to storili pred dogodkom po prejetih navodilih. Navodila ter povezavo za spremljanje in udeležbo na webinarju boste prejeli dan pred dogodkom na e-naslov, ki ga boste navedli pri prijavi na dogodek.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
👉 Na delovnem mestu preživimo večino svojega časa, zato je, kako se tam počutimo, izjemno pomembno.
Ko se odločamo za prvo zaposlitev ali menjavo delodajalca, je vedno bolj pomemben ugled podjetja. Ljudje želijo zagotovilo, da se bodo na delovnem mestu počutili dobro, da so odnosi v ekipi urejeni in da bo podjetje prispevalo k njihovem osebnem in poslovnem razvoju.
👉 Kako lahko poskrbite, da bo ime vašega podjetja vzbujalo zaupanje, da v podjetju skrbite za vse to in še več?
Podjetja se vedno bolj zavedajo pomena blagovne znamke delodajalca: 56 % delodajalcev (v ZDA) ima že pripravljeno strategijo, 36 % pa se namerava temu bolj posvetiti. Vlaganje v blagovno znamko delodajalca je tako hkrati konkurenčna prednost in nuja.
👉 Močna blagovna znamka ima konkretne učinke: med drugim vodi v bolj kakovostne prijave na prosta delovna mesta, zmanjšuje stroške rekrutacije in zviša stopnjo zadržanja zaposlenih.
👉 Na webinarju bomo govorili o grajenju strategije in komuniciranju vaše blagovne znamke delodajalca. Predelali bomo teme od tega, kako ustvariti privlačno okolje, do tega, kako pripraviti uspešno promocijo podjetja in njegove blagovne znamke delodajalca:
- Kaj je blagovna znamka delodajalca in zakaj jo potrebujete.
- Kako naj se povežeta HR in marketing.
- Kako narediti strategijo.
- Komunikacija blagovne znamke delodajalca - orodja in vsebine.
- Vloga družbenih omrežij.
- Kako lahko merite učinke vaših aktivnosti.
◼ PROGRAM:
- Kaj je blagovna znamka delodajalca
- Pomen blagovne znamke za podjetje
- Kako se povezujeta marketing in HR pri upravljanju blagovne znamke delodajalca
- Predstavitev poslovnega modela menedžmentu
- Osebnost delodajalca, obljuba zaposlenim in izkušnja zaposlenih
- Oblikovanje strategije
- Načrt komunikacije
- Vloga družbenih omrežij in vključevanje zaposlenih
- Merjenje aktivnosti
Predavatelji
mag. Viviana Žorž
Strokovnjakinja s področja marketinga, komunikacije in kadrovanja
Ima več kot petnajst let izkušenj na področju komuniciranja, od tega skoraj deset let v kadrovski panogi, v največji kadrovski agenciji v Sloveniji in svetu. Pri svojem delu povezuje marketinška in kadrovska znanja in pomaga podjetjem pri uspešni predstavitiv delodajalca in doseganju konkretnih rekrutacijskih ciljev. Uspešno je vodila lokalne in mednarodne projekte za digitalno rekrutacijo, za najrazličnejše profile. Vodila je nagrajene projekte, med drugim za najboljšo poslovno prakso, ki jo podeljuje AmCham. Dobre prakse predstavlja na konferenci Zlata nit, AmCham, Slovenskem društvu za odnose z javnostmi in PR akademiji za nevladne organizacije. Trenutno se med drugim posveča digitalni rekrutaciji za najbolj iskane in redke profile.