Kako ustvariti delovno okolje, ki podpira agilno delo
Kotizacija
Člani ZDS
49,00 €
Nečlani ZDS
79,00 €
DDV NI VKLJUČEN!
Vključuje udeležbo na webinarju in gradivo.
Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo:
- dva ali več udeležencev -10 % popust za vsakega udeleženca.
Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692. Na podlagi plačila boste prejeli povezavo za dostop do spletnega webinarja.
Proračunski uporabniki vpišite ob elektronski prijavi v polje opombe rok plačila, ob registraciji predložite naročilnico.
Prijava na dogodek
PRIJAVA NI MOŽNA!
Dodatne informacije:
Martin Šmalčič,
T: 01/563 48 87
E: martin.smalcic@zds.si
Dodatne informacije
Martin Šmalčič
E-naslov: martin.smalcic@zds.si
Webinar bo potekal preko aplikacije Zoom. Za udeležbo na webinarju si lahko predhodno naložite aplikacijo ali pa boste to storili pred dogodkom po prejetih navodilih. Navodila ter povezavo za spremljanje in udeležbo na webinarju boste prejeli dan pred dogodkom na e-naslov, ki ga boste navedli pri prijavi na dogodek.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
V sodobnem času je vedno bolj pomembno, da se podjetja spreminjajo in razvijajo. Bitka za talente je vedno prisotna, zato je zelo pomembno, da so podjetja konkurenčna.
V današnji digitalni dobi so ljudje, prostori in tehnologija veliko bolj povezani kot kadarkoli prej. Na pomembnosti vedno bolj pridobiva prilagajanje delovnih mest hitrim spremembam in potrebam ljudi. Svet se zelo hitro spreminja, z njim se morajo spreminjati tudi delovna okolja in podjetja. Odražati morajo agilnost – pripravljenost na spremembe. Prav tako bo v naslednjem desetletju delovno silo sestavljalo največ generacij do sedaj.
Velikokrat slišimo, da je vodstvu fleksibilno delo sicer všeč, vendar se jim ne zdi primerno za njih. Obdobje pandemije COVID-19 je pokazalo, da to ni res. Vse ankete, ki se jih izvaja z zaposlenimi na različnih področjih, kažejo na trend v smeri delanja od doma ali hibridnega modela dela. Vodstvo pa mora upoštevati, da en model ni dober za vse organizacije.
Percepcija delovnih okolij se je v zadnjih letih že zelo spremenila. Vloga pisarne je spodbujati sodelovanje, inovacijo in interakcijo med sodelavci. Pomembno je spodbujati občutek skupnosti in hkrati ohranjati območja za samostojno, nemoteno delo. Ravno v zadnjih mesecih se je pokazalo, da veliko ljudi rado hodi v pisarno zaradi sodelavcev in možnosti druženja. Zaposleni tudi pričakujejo, da bodo pisarne varne, tako zaradi kvalitete zraka in čistoče kot tudi zadosti prostora.
Pisarne so tihi partner pri grajenju kulture in znamke podjetja, vodijo povezanost, produktivnost in inovativnost zaposlenih ter so nujno orodje, ki omogoča tekmovalno prednost pri vključevanju in privabljanju talenta.
👉 IZZIVI:
- Navigiranje načina dela (hibridno, fleksibilno)
- Agilnost v praksi (podjetje in prostor)
- Pridobivanje in zadržanje talenta
- Diferenciacija in postavitev podjetja na trgu
PROGRAM
- Hibridno VS fleksibilno delo
- Office first VS Remote first
- Pridobivanje in zadržanje talenta
- Pomen agilnih delovnih okolij
- Koordinacija in komunikacija z zaposlenimi
Predavatelji
David Oštir
CEO (Generalni direktor) Camac Space d.o.o.
CEO (Generalni direktor) Kot zagovornik in prvak v digitalni tehnologiji sem zelo navdušen nad njenim potencialom v nepremičninski industriji (z velikim poudarkom na delovnih okoljih) na področjih odločitev na podlagi podatkov, izboljšanja procesov, upravljanja varnosti in elegantnega oblikovanja. Hkrati me vodijo trajnostne prakse, ki v celotnem življenjskem ciklu projekta spodbujajo učinkovitost virov in upravljanje energije. Ponosen sem, da je trajnost osrednja točka našega delovanja, ki nam je omogočila vključevanje ekoloških, odgovornih načel in premaknila meje možnega v industriji. Moje ostale sposobnosti v tem prostoru vključujejo tehnologijo/kapitalske naložbe, strateško načrtovanje, nov vstop na trg, razširitev izdelka/storitve, ter izkušnjo potrošnika.
Manja Križnik
COO (Direktor operative) Camac Space d.o.o.
Odgovorna je za odnose s strankami in vodenje projektov, kjer zagotavlja integrirano ponudbo vsem strankam po geografskih in industrijskih panogah s specifičnimi ter edinstvenimi potrebami. Znotraj podjetja vodi razvoj in upravljanje izdelkov, da se inovacijski tok nenehno razvija. Združujemo družbeno odgovornost in gradbeno odličnost. Pri svojem delu integrira najsodobnejše digitalne tehnologije, prepoznava in vzpostavlja bistvena strateška partnerstva ter pospešuje njihova prodajna in tržna prizadevanja. Njene druge veščine vključujejo še skladnost z zakonodajo, operativna izboljšava, proračun in napovedovanje, upravljanje izdelkov in inovacije ter upravljanje gradbenih programov.