Kako učinkovito voditi LinkedIn stran podjetja (Pages)❔
Kotizacija
Člani ZDS
159,00 €
Nečlani ZDS
199,00 €
DDV NI VKLJUČEN!
Vključuje udeležbo na seminarju, gradivo in pogostitev.
Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo:
- dva ali več udeležencev -10 % popust za vsakega udeleženca.
Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692.
Proračunski uporabniki vpišite ob elektronski prijavi v polje opombe rok plačila, ob registraciji predložite naročilnico.
Prijava na dogodek
Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 14:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.
Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti. Neplačan predračun ne pomeni samodejne odjave od dogodka.
Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje? Pišite nam na e-naslov martin.smalcic@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.
Dodatne informacije
Martin Šmalčič
Telefon: 01 563 48 87
E-naslov: martin.smalcic@zds.si
Udeleženci izobraževanja imajo zagotovljeno brezplačno parkiranje do zasedbe mest na zunanjem parkirišču, za zapornico. Navodila za parkiranje.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
LinkedIn delavnica je namenjena vsem, ki želite spoznati in izkoristiti priložnosti LinkedIna strani podjetja: komunikatorjem v marketinških, PR, prodajnih in kadrovskih oddelkih, pa tudi samostojnim podjetnikom. Vsem tistim, ki želite graditi prepoznavnost, pridobivati nove posle ali pritegniti dober kader.
Manca vas bo seznanila tako z osnovnimi koncepti, ki jih morate poznati, preden se lotite komunikacije na LinkedIn strani, dobrimi praksami LinkedIn strani podjetja, kot z naprednimi triki komunikacije.
👉 Delavnica je zelo praktična, saj bomo delali konkretne vaje. Na delavnici bomo spoznali pisanje in objavljenje vsebin za LinkedIn in strani podjetja podjetja ter vrsto dobrih praks, kako komunicirati.
👉 LinkedIn je:
- največje poslovno družbeno omrežje s 750 milijoni registriranih uporabnikov,
- platforma, ki vam omogoča iskanje zaposlitve, novih sodelavcev, mreženje in pridobivanje povpraševanj,
- platforma, ki deluje po modelu freemium (osnovne funkcije so zastonj, če pa uporabnik želi izkoristiti polni potencial omrežja, lahko izbira med različnimi plačljivimi paketi),
- Na LinkedInu nas je že preko milijardo uporabnikov.
❗ Priporočilo: če LinkedIn strani podjetja še nimate jo vljudno prosimo ustvarite do delavnice. Linkedin profil je oseben, Linkedin stran podjetja pa je nadgradnja profila, ki upravlja stran in je po navadi namenjena neki organizaciji. Pred udeležbo poskrbite, da imate oboje. Za pomoč smo vam na voljo. Pripravite tudi vprašanja.
👌 Mnenja preteklih udeležencev:
- Super predavanje. Predavateljica ima veliko znanja!
- Prekratko predavanje, lahko bi trajalo cel dan!
- Super delavnica, praktični primeri so super.
- Odlična delavnica - kratko in jedrnato z izjemno energično predavateljico 👍
- Zelo uporabno predavanje, mnogo smo se naučili 👍
- Hvala Manca za izjemno energijo pri predajanju znanja.
- Delavnica je bila izvedena profesionalno, s fokusom na praktičnem delu. Posebej bi pohvalila dejstvo, da je bila skupina tečajnic majhna, saj smo zaradi tega lahko vse dobile veliko povratnih informacij. Vse pohvale za izvedbo in tudi za pripravljenost za pomoč v prihodnje. Bravo!
- Odlična predavateljica, saj je podala ogromno koristnih nasvetov, ki jih lahko takoj prenesem v prakso. Ena najbolj uporabnih delavnic.
🟦 PROGRAM DELAVNICE:
- Temeljni koncepti LinkedIna kot komunikacijskega orodja
- Celosten pogled na LinkedIn
- Ključne koristi komuniciranja na LinkedInu
- Pravila komunikacije in dobre prakse
- 6 stebrov učinkovite uporabe LinkedIna
- Urejanje LinkedIn strani
- Kateri so ključni elementi dobrega LinkedIn strani
- Dobre prakse učinkovite LinkedIn strani
- Kakšno vsebino objavljati na LinkedIn strani
- Različne oblike vsebin
- Kako pogosto objavljati
- Kakšna objava je dobra in primeri dobre prakse
- Kako učinkovito voditi LinkedIn stran
- Koristne funkcionalnosti na LinkedIn strani
- Kako gradimo mrežo sledilcev
- Kako vključiti zaposlene v komunikacijo
- Statistika LinkedIn strani
- Pregled statistike objav
Predavatelji
Manca Korelc, mag.
LinkedIn strokovnjakinja
V 13 letih delovanja v svetu digitalnega marketinga je spoznavala različne vloge na strani agencije in oglaševalcev, danes pa pomaga podjetjem zapisati in doseči cilje komunikacije na LinkedInu. V zadnjih 7 letih je izvedla več kot 355 predavanj in delavnic. Je soorganizatorka LinkedIn Local dogodkov, članica Združenja Manager, Društva za marketing Slovenije in Društva turističnih novinarjev Slovenije. Je tudi avtorica knjige The Slovenia Lakes, ki je vrhunec njenega nagrajenega projekta Moja jezera.