Kako rešiti problem, ko so zaposleni na robu svojih moči?
Kotizacija
Člani ZDS
109,00 €
Nečlani ZDS
149,00 €
DDV NI VKLJUČEN!
Vključuje udeležbo na seminarju, gradivo in pogostitev.
Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo:
- dva ali več udeležencev -10 % popust za vsakega udeleženca.
Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692.
Proračunski uporabniki vpišite ob elektronski prijavi v polje opombe rok plačila, ob registraciji predložite naročilnico.
Prijava na dogodek
Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 14:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.
Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti. Neplačan predračun ne pomeni samodejne odjave od dogodka.
Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje? Pišite nam na e-naslov martin.smalcic@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.
Dodatne informacije
Martin Šmalčič
Telefon: 01 563 48 87
E-naslov: martin.smalcic@zds.si
Udeleženci izobraževanja imajo zagotovljeno brezplačno parkiranje do zasedbe mest na zunanjem parkirišču, za zapornico. Navodila za parkiranje.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
Ljudje se soočamo s težavami, ki se zdijo skoraj nerešljive: vojne in terorizem, nevarne bolezni, skorajda negotove gospodarske razmere, pogoste vremenske in ekološke katastrofe ter druge nevšečnosti. Čutimo, da smo na poti kot človeštvo zašli. Vse večji del človeštva trpi zaradi bolezni, katerih vzrok sta nervoza in stres. Najpogostejši znaki, kot so potrtost ali depresija, občutki manjvrednosti, nespečnost, prebavne motnje, srčne stiske, utrujenost brez napornega dela, izgorelost, pretirana nezaupljivost, časovna stiska, pozabljivost, migrena itd., so danes že nekaj vsakdanjega. Vsak dan je več ljudi brez moči.
Dejstvo je, da je današnji človek razcepljen in v duševni stiski. Naglica sodobnega življenja zahteva od njega vedno več, čemur pa ni več kos. Njegova miselnost se je v boju za čedalje boljši življenjski standard utrudila in pregrela.
Podjetja se soočajo s težavo, da ne dobijo več kadra. Delo je izgubilo svoj smisel in v njem je premalo naše strasti! Vse več ljudi išče globlji smisel v delu, tisti, ki si upajo, gredo naprej, za tiste, ki si prvega koraka ne drznejo narediti, pa delo postaja vsak dan napornejše. Ni dovolj, da imamo delo, z njim moramo biti tudi zadovoljni. Delo mora biti v skladu z našim poslanstvom.
Srečni smo toliko, kolikor vredne se počutimo pri delu, ki ga opravljamo!
Človek je zelo prilagodljivo bitje, žal pa smo tudi močno ukalupljeni v tradicionalne miselne vzorce, ki so nas pripeljale do konflikta pričakovanj in želja. To spodbuja nezadovoljstvo in ker zadovoljstvo posameznikov pogojuje zadovoljstvo in uspešnost celotnih kolektivov, se to odraža tudi na gospodarski uspešnosti posameznih podjetij. Ko ljudje ne živijo svojih potencialov, ko se prilagajajo okolici, ko osebnostno ne rastejo, se počutijo slabo, so zavistni, ljubosumni, jezni nase in na ves svet, delujejo iz strahu, kar pripelje do slabih odnosov, vedno več je konfliktov, čustvene bolečine in bolezni.
Klic po rešitvi, miru, sprostitvi je slišati povsod!
Na predavanju, vam bo predavateljica Florence Maria Bratuž podala smernice, kako iz osebne in globalne krize.
Vsebina:
- Človek je ustvarjen da ustvarja. Kje je potem težava?
- Kako se svet vrti in kakšno vlogo imate v njem vi?
- Kako do notranje motivacije za delo, ki ga opravljate?
- Kako do virov osebne moči za zdravo in uspešno družbo?
Za trajnostni uspeh podjetij/organizacij, so potrebni trajna zavzetost zaposlenih, notranja motivacija in opravljanje dela s smislom!
Predavatelji
Florence Maria Bratuž
se osredotoča na inspirativno vodstvo in organizacijsko kulturo, ki temelji na njenih 25-letnih izkušnjah v avtomobilski industriji. V svoji karieri je začela kot prodajna svetovalka v domačem družinskem podjetju in nadaljevala na vodstvenih pozicijah na naslednjih področjih: prodaja, področno vodenje poslovalnic uvoznika, upravljanje z odnosi s strankami, skrb za zadovoljstvo kupcev, organizacija izobraževanj. Te izkušnje so jo pripeljale do vloge predavatelja, trenerja - coacha in kriznega managerja za boljše poslovne rezultate ter izboljšanje medosebnih odnosov med zaposlenimi. Deluje kot Inspirational in Emotional Coach, ki vzpostavi dobre odnose med zaposlenimi in ima licenco Profiles International za svetovalca razvoja potenciala v zaposlenih. Kot krizni manager pomaga postaviti podjetju pravo poslanstvo, ki v zaposlenih prebudi duha. Preko zgodbe vzpostavi motivacijske vzvode z namenom prebujana notranje motivacije do dela, ki ga opravljajo. Predavateljica je tudi avtorica knjige ODZOVI SE NA KLIC, ZAŽIVI SVOJ POKLIC!