Harvardska pogajalska metoda v praksi
ZDS, Predavalnica - visoko pritličje, Dimičeva 9, 1000 Ljubljana
Kotizacija
Člani ZDS
130,00 €
Nečlani ZDS
190,00 €
DDV NI VKLJUČEN!
Vključuje udeležbo na izobraževanju, gradivo in pogostitev. Pri plačilu upoštevajte popuste: dva udeleženca - 10 % popust za vsakega udeleženca, trije ali več udeležencev - 20 % popust za vsakega udeleženca. Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. 02011-0015672692, sklic 00 11032016_davčna številka. Ob registraciji priložite dokazilo o plačilu
Prijava na dogodek
PRIJAVA NI MOŽNA!
Dodatne informacije:
Frida Bertoncel,
Tel.št. : 01/563 48 87
E-naslov: frida.bertoncel@zds.si
Dodatne informacije
Telefon: 01 563 48 87 (Frida Bertoncel)
E-naslov: frida.bertoncel@zds.si
Parkirišča - navodila za parkiranje.
Po zaključku izobraževanja udeleženci pridobijo potrdilo o udeležbi.
Pred izvedbo izobraževanja bo prijavljenim na izobraževanje na elektronski naslov poslan opomnik o izobraževanju.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
SPLOŠNO O DELAVNICI:
Harvardska pogajalska metoda je drugačna. Doseganje zastavljenega cilja povezuje z odnosom in oblikovanjem vrednosti za obe strani.
Kot taka vam ponudi konkretne in uporabne tehnike, s pomočjo katerih postanete učinkovit pogajalec, ki:
- zna voditi pogajanja;
- upravljati z vsebino in udeleženci;
- uspešno prepreči ali reši težavne situacije;
- zna s težavnimi pogajalci;
- za pogajalsko mizo dosega boljše rezultate.
Predhodna vprašanja lahko pošljete na naslov info@zds.si, odgovore pa boste izvedeli na predavanju.
POMEMBNO SPOROČILO:
- Če se seminarja udeležita dva udeleženca priznamo 10 % popust za vsakega udeleženca, ob prijavi treh ali več udeležencev priznamo 20 % popust za vsakega udeleženca.
- Delavnica je namenjena za zaključene skupine, do 15 udeležencev.
PROGRAM:
OD 9:00 DO 14:00:
- Uvod v komunikacijo:
- govorica telesa, glas, besede in njihova kongruenca,
- tehnika PRLL in pričakovani učinek v praksi.
- Uvod v pogajanja:
- pozicijska pogajanja (distributivna metoda) in Harvardska pogajalska metoda (integrativna metoda),
- štirje stebri Harvardske pogajalske metode.
- Priprava na pogajanja:
- BATNA, ZOPA, kdo je kdo, sedežni red.
- BATNA, ZOPA, kdo je kdo, sedežni red.
- Aplikacija Harvardske metode skozi komunikacijo:
- kako začeti (formula T-I-S),
- kako predstavimo lastno stališče, ko želimo prepričati,
- kako pravilno poslušati (slišati) sogovornika,
- moč vprašanj: odprta, zaprta, kalibrirana, “problem-solving”,
- kako povemo, da se ne strinjamo,
- reframing (preokvirjanje).
- Pravilna komunikacija v težavnih okoliščinah.
- Pogajanja in karizma:
- tri zlata pravila karizmatične komunikacije.
- tri zlata pravila karizmatične komunikacije.
- Kako vse skupaj deluje v praksi?
- Case study (študijski primer).
Odmor s pogostitvijo je predviden ob 10:30 uri in 12:30, krajši odmori po dogovoru
Predavatelji
Mojca Žirovnik
Poslovna komunikacija d.o.o.
Profesorica angleščine in geografije (FF, Ljubljana). Trenerka NLP (Society of NLP, dr Richard Bandler). Certificiran poslovni team coach (ICC, Joseph O'Connor). Končano šolanje Harvardske pogajalske metode (Harvard Law School). Študentka psihoterapije, specializantka psihoanalitične psihoterapije (Univerza Sigmunda Freuda). Avtorica številnih člankov in petih priročnikov na temo poslovnega komuniciranja.