Facebook in Instagram: Spletno komuniciranje in oglaševanje na družbenih omrežjih
Kotizacija
Člani ZDS
140,00 €
Nečlani ZDS
195,00 €
DDV NI VKLJUČEN!
Vključuje udeležbo na izobraževanju, gradivo in pogostitev. Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste: dva ali več udeležencev - 10 % popust za vsakega udeleženca. Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692. Ob registraciji priložite dokazilo o plačilu.
Prijava na dogodek
IZOBRAŽEVANJA - Prijava na izobraževanjaPrijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 10:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.
Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti.
Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje? Pišite nam na e naslov info@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.
Dodatne informacije
Telefon: 01 563 48 87 (Frida Bertoncel)
E-naslov: frida.bertoncel@zds.si
Udeleženci izobraževanja imajo zagotovljeno brezplačno parkiranje do zasedbe mest na zunanjem parkirišču, za zapornico. Navodila za parkiranje.
Po zaključku izobraževanja udeleženci pridobijo potrdilo o udeležbi.
Pred izvedbo izobraževanja bo prijavljenim na izobraževanje na elektronski naslov poslan opomnik o izobraževanju.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
Splošno o seminarju
Facebook je še vedno družbeno omrežje z največ uporabniki. Združuje in povezuje uporabnike vseh starosti, interesov, poklicev in ljudi z vsega sveta. Veste, kako nagovoriti svojo ciljno skupino na Facebooku in kaj vam sam Facebook sploh ponuja, da to dosežete?
Instagram je najhitreje rastoče družbeno omrežje. Je idealno omrežje za trženje blagovnih znamk in produktov s področja turizma, mode, lepotilne kozmetike, zdravja in življenjskega sloga. Z rastjo uporabnikov se spreminja tudi uporaba Instagrama. Vse več je novih funkcionalnosti, novih možnosti oglaševanja in uporabe tega družbenega omrežja za podjetja. Jih poznate?
Na seminarju vam bomo na številnih primerih dobre in slabe prakse predstavili, kako poslovno nastopati na Facebooku in Instagramu, kakšna je dobra vsebina za ti dve omrežji, kako učinkovito komunicirati in kako oglaševati.
Odgovorili bomo na ključna vprašanja pri poslovnem komuniciranju:
- Kako oblikovati dobro komunikacijsko strategijo za Facebook in Instagram?
- Kaj potrebujemo za pripravo dobrih vsebin?
- Kako najti svojo ciljno skupino na Facebooku in kako z njo učinkovito komunicirati na družbenih omrežjih?
- Kakšne oglaševati na Facebooku in Instagramu?
- Kako meriti uspešnost na dveh najbolj popularnih družbenih omrežjih?
Z odličnim vpogledom v delo na družbenih omrežjih boste po seminarju tudi vedeli, kaj zmorete sami in kje potrebujete morebitno pomoč. Dobili boste odgovore, kako Facebook in Instagram izkoristiti sebi v prid.
Komu je izobraževanje namenjeno:
Seminar je namenjen podjetjem in organizacijam, ki imajo že okvirno izdelano strategijo spletnega nastopa, imajo izbrane kanale komuniciranja in želijo nadgraditi svoj nastop na Facebooku in Instagramu. Pogledali bomo tudi nekaj tehničnih podrobnosti.
Ne spreglejte:
- Seminar bo vodila Tamara Langus, svetovalka za digitalno komuniciranje in strokovnjakinja za družbena omrežja.
- Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste: dva ali več udeležencev - 10 % popust za vsakega udeleženca.
- Morebitna vprašanja, vezana na tematiko seminarja, pošljite na info@zds.si najkasneje tri delovne dni pred seminarjem, odgovore boste izvedeli na seminarju.
Program:
od 9:00 do 14:15
- Strategija nastopa na Facebooku
- Vsebina in aktivnosti na Facebooku
- Merjenje uspešnosti
- Oglaševanje na Facebooku
- Podpora strankam
- Krizno komuniciranje, nesramnost in sovražnost na Facebooku
- Strategija nastopa na Instagramu
- Aktivnosti na Instagramu
- Merjenje uspešnosti
- Oglaševanje na Instagramu
Na seminarju boste imeli priložnost zastaviti vprašanja, na katera želite prejeti konkretne odgovore.
Odmor s pogostitvijo in druženjem je predviden ob 10:45 uri, krajši odmor po dogovoru.
Predavatelji
Tamara Langus
Svetovalka za digitalno komuniciranje in strokovnjakinja za družbena omrežja
Tamara Langus je komunikologinja, ki se zadnjih enajst let ukvarja predvsem s spletnim marketingom. Pred tem je bila tekstopiska v oglaševalskih agencijah in spletna urednica v spletnih agencijah. Zadnjih šest let je delala kot svetovalka za spletni marketing in urednica družbenih omrežij pri Turizmu Ljubljana, kjer je dosegala odlične rezultate, ki so še dodatno krepili mednarodno prepoznavnost Ljubljane. Tam je tudi snovala kampanje z vplivneži in sodelovala s številnimi domačimi in tujimi vplivneži. Za podjetja pripravlja izobraževanja o poslovnem komuniciranju prek družbenih omrežij in o marketingu z vplivneži.