WEBINAR: Digitalni marketing 🖱
Kotizacija
Člani ZDS
119,00 €
Nečlani ZDS
159,00 €
DDV NI VKLJUČEN!
Vključuje udeležbo na webinarju in gradivo.
Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo:
- dva ali več udeležencev -10 % popust za vsakega udeleženca.
Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692. Na podlagi plačila boste prejeli povezavo za dostop do spletnega webinarja.
Proračunski uporabniki vpišite ob elektronski prijavi v polje opombe rok plačila, ob registraciji predložite naročilnico.
Prijava na dogodek
Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 14:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.
Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti. Neplačan predračun ne pomeni samodejne odjave od dogodka.
Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje? Pišite nam na e-naslov martin.smalcic@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.
Dodatne informacije
Martin Šmalčič
E-naslov: martin.smalcic@zds.si
Webinar bo potekal preko aplikacije Zoom. Za udeležbo na webinarju si lahko predhodno naložite aplikacijo ali pa boste to storili pred dogodkom po prejetih navodilih. Navodila ter povezavo za spremljanje in udeležbo na webinarju boste prejeli dan pred dogodkom na e-naslov, ki ga boste navedli pri prijavi na dogodek.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
Na spletu preživimo vedno več časa, kar vpliva na naš način življenja in tudi na naše nakupne navade. Spletna stran je za podjetja postala nujna osnova, ki določa ali v digitalnem svetu obstajajo ali ne. Vendar spletna stran ne more biti le točka na katerem objavljate podatke, temveč okolje v katerem lahko vaši uporabniki na prijeten način rešujejo svoje izzive. Poleg tega jih morate v to okolje tudi znati pripeljati na pravi način.
Na srečanju boste spoznali osnove, ki jih potrebujete, da vaše podjetje predstavite v digitalnem svetu 🌍.
Začeli bomo s tem:
- kako se digitalni marketing vključuje v strategijo podjetja,
- kako se kupci vedejo na spletu, in
- kaj morate vedeti o njih, da bodo vaše aktivnosti na spletu učinkovite.
Pregledali bomo ključne kanale in orodja digitalnega marketinga, s praktičnimi napotki za začetek. Na podlagi tega se boste lahko odločili, katera področja so ključna za vaše podjetje, in jih začeli razvijati:
- spletna stran,
- optimizacija spletnih strani,
- trženje preko elektronske pošte,
- družbena omrežja,
- pisanje za splet,
- merjenje in analitika.
🖱 Program:
- spletna stran podjetja (osnove uporabniške izkušnje in postavitve in urejanja spletne strani),
- optimizacija spletnih strani (kako lahko poskrbite, da bo uvrščena med prve zadetke iskanja),
- trženje preko elektronske pošte,
- družbena omrežja (osnove trženja in oglaševanja na najbolj uporabljanih drubenih omrežjih in kako se umeščajo v nakupni lijak),
- pisanje za splet (na spletu beremo drugače - kaj morate upoštevati, da vaše uporabnike spodbudite k želeni aktivnosti),
- merjenje in analitika (kako se lahko orientirate v digitalnem svetu, merite svoje aktivnosti in jih prilagajate).
Predavatelji
mag. Viviana Žorž
Strokovnjakinja s področja marketinga, komunikacije in kadrovanja
Ima več kot petnajst let izkušenj na področju komuniciranja, od tega skoraj deset let v kadrovski panogi, v največji kadrovski agenciji v Sloveniji in svetu. Pri svojem delu povezuje marketinška in kadrovska znanja in pomaga podjetjem pri uspešni predstavitiv delodajalca in doseganju konkretnih rekrutacijskih ciljev. Uspešno je vodila lokalne in mednarodne projekte za digitalno rekrutacijo, za najrazličnejše profile. Vodila je nagrajene projekte, med drugim za najboljšo poslovno prakso, ki jo podeljuje AmCham. Dobre prakse predstavlja na konferenci Zlata nit, AmCham, Slovenskem društvu za odnose z javnostmi in PR akademiji za nevladne organizacije. Trenutno se med drugim posveča digitalni rekrutaciji za najbolj iskane in redke profile.