Digitalna rekrutacija in marketinški elementi v kadrovanju
Kotizacija
Člani ZDS
Brezplačno
Nečlani ZDS
Brezplačno
Prijava na dogodek
Spoštovani,
sporočamo vam, da so mesta za seminar zapolnjena. Pišite nam na info@zds.si in obvestili vas bomo o novem terminu.
Zahvaljujemo se vam za razumevanje!
Dodatne informacije
Telefon: 01 563 48 87, Martin Šmalčič
E-naslov: martin.smalcic@zds.si
Udeleženci izobraževanja imajo zagotovljeno brezplačno parkiranje do zasedbe mest na zunanjem parkirišču, za zapornico. Navodila za parkiranje.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
Splošno o izobraževanju
Tehnološki trendi, demografski trendi, rast zaposlovanja in vedno večji razkorak med veščinami kandidatov in potrebami podjetij so dejavniki, ki vplivajo na to, da podjetja vedno težje pridobijo kandidate, ki jih potrebujejo za svoje poslovanje in razvoj. Poleg tega pa kandidati pričakujejo tako izkušnjo pri procesu rekrutacije, kot so jo navajeni pri storitvah ostalih podjetij, ki so usmerjena na trženje končnim porabnikom.
Odločevalska moč je tako na strani kandidatov in podjetja se morajo vedno bolj potruditi, da najdejo primerne kandidate in jih navdušijo za delo v svoji ekipi. Kandidate morajo iskati tam, kjer jih še nekaj let nazaj ne bi – med drugim v tujini in na spletu. Poiskati morajo pot do pasivnih kandidatov, ki ne iščejo aktivno zaposlitve, ne spremljajo oglasov za delo in se na njih ne prijavljajo. V Sloveniji je več kot 1,6 milijona aktivnih uporabnikov spleta in več kot 1,1 milijona aktivnih uporabnikov družbenih omrežij. Kako lahko ta dejstva uporabite pri povezovanju z potencialnimi kandidati?
Vedno bolj pomemben postaja ugled delodajalca ter aktivna rekrutacija, med drugim tudi na spletu. Vse to vnaša spremembe v kadrovski proces in vedno bolj združuje marketinški in kadrovski oddelek, oziroma vnaša marketinške elemente v kadrovske procese. Vsako iskanje kandidata za prosto delovno mesto pa postaja pravi oglaševalska kampanja.
Izzivi
- Prilagajanje kadrovskih procesov tehnološkim spremembam.
- Uvajanje digitalnih pristopov v kadrovske procese.
- Povezovanje in sodelovanje marketinškega in kadrovskega oddelka.
Učinki
- Na delavnici bomo govorili o tem, katere marketinške elemente lahko uporabite v kadrovskih procesih, osredotočili pa se bomo predvsem na aktivno rekrutacijo na družbenih omrežjih.
- Spoznali bomo elemente employer brandinga.
- Govorili bomo o uporabniški izkušnji kandidata. SOMO (social/mobile) v kadrovanju. Novosti v kadrovanju – ali CV izginja?
- Predstavili bomo digitalno rekrutacijo in kateri kanali so najučinkovitejši pri iskanju pasivnih kandidatov.
- Spoznali bomo osnovna orodja za spletno analitiko in spremljanje rezultatov.
- Dvosmernost - upravljanje odzivov in komentarjev.
- Predstavili bomo možnosti rekrutacije na družabnem omrežju Facebook in Instagram.
- Predstavili bomo korake priprave projekta rekrutacije na družbenih omrežjih.
- Predstavitev konkretnih primerov. – kateri kanali in pristopi so najbolj primerni za določeno vrsto profilov.
MNENJA PRETEKLIH UDELEŽENCEV
- Pohvalila bi praktični del predavanja.
- Zelo prijetna predavateljica!
- Predavateljica je zelo prijazna in konkretno poda informacije.
Naložbo sofinancirata Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada in Republika Slovenija.
Program
- Kako situacija na trgu dela spreminja kadrovanje in povezuje marketinški in kadrovski oddelek?
- Employer branding.
- Kadrovski projekt kot oglaševalska kampanja – pregled ključnih elementov.
- Vključevanje družbenih omrežij in mobilne tehnologije za pristop k pasivnim kandidatom.
- Rekrutacija na spletu – predstavitev digitalnih kanalov.
- Možnosti, ki jih ponujajo družbena omrežja (Facebook in Instagram) za rekrutacijo.
Odmor s pogostitvijo in druženjem od 10.30 ure do 11. ure.
Predavatelji
mag. Viviana Žorž
Strokovnjakinja s področja marketinga, komunikacije in kadrovanja
Ima več kot petnajst let izkušenj na področju komuniciranja, od tega skoraj deset let v kadrovski panogi, v največji kadrovski agenciji v Sloveniji in svetu. Pri svojem delu povezuje marketinška in kadrovska znanja in pomaga podjetjem pri uspešni predstavitiv delodajalca in doseganju konkretnih rekrutacijskih ciljev. Uspešno je vodila lokalne in mednarodne projekte za digitalno rekrutacijo, za najrazličnejše profile. Vodila je nagrajene projekte, med drugim za najboljšo poslovno prakso, ki jo podeljuje AmCham. Dobre prakse predstavlja na konferenci Zlata nit, AmCham, Slovenskem društvu za odnose z javnostmi in PR akademiji za nevladne organizacije. Trenutno se med drugim posveča digitalni rekrutaciji za najbolj iskane in redke profile.