Digitalna rekrutacija in marketinški elementi v kadrovanju

Dodajte v koledar
09:00 - 13:00

ZDS, Predavalnica – visoko pritličje, Dimičeva 9, 1000 Ljubljana

Kotizacija

Člani ZDS

120,00 €

Nečlani ZDS

160,00 €

DDV NI VKLJUČEN!

Vključuje udeležbo na izobraževanju, gradivo in pogostitev.

Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste: dva ali več udeležencev - 10 % popust za vsakega udeleženca. Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692. Ob registraciji priložite dokazilo o plačilu.

Proračunski uporabniki vpišite ob elektronski prijavi v polje opombe rok plačila, ob registraciji predložite naročilnico.

Prijava na dogodek

IZOBRAŽEVANJA - Prijava na izobraževanja

Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 10:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.

Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti. 

Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje?  Pišite nam na e naslov  info@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.

Dodatne informacije

Telefon: 01 563 48 87 (Frida Bertoncel)
E-naslov: frida.bertoncel@zds.si

Udeleženci izobraževanja imajo zagotovljeno brezplačno parkiranje do zasedbe mest na zunanjem parkirišču, za zapornico. Navodila za parkiranje.

Po zaključku izobraževanja udeleženci pridobijo potrdilo o udeležbi.

Pred izvedbo izobraževanja bo prijavljenim na izobraževanje na elektronski naslov poslan opomnik o izobraževanju.

Priporoči izobraževanje

Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.

pošlji povezavo

Splošno o izobraževanju

Tehnološki trendi, demografski trendi, rast zaposlovanja in vedno večji razkorak med veščinami kandidatov in potrebami podjetij so dejavniki, ki vplivajo na to, da podjetja vedno težje pridobijo kandidate, ki jih potrebujejo za svoje poslovanje in razvoj. Poleg tega pa kandidati pričakujejo tako izkušnjo pri procesu rekrutacije, kot so jo navajeni pri storitvah ostalih podjetij, ki so usmerjena na trženje končnim porabnikom.

Odločevalska moč je tako na strani kandidatov in podjetja se morajo vedno bolj potruditi, da najdejo primerne kandidate in jih navdušijo za delo v svoji ekipi. Kandidate morajo iskati tam, kjer jih še nekaj let nazaj ne bi – med drugim v tujini in na spletu. Poiskati morajo pot do pasivnih kandidatov, ki ne iščejo aktivno zaposlitve, ne spremljajo oglasov za delo in se na njih ne prijavljajo. V Sloveniji je več kot 1,6 milijona aktivnih uporabnikov spleta in več kot 1,1 milijona aktivnih uporabnikov družbenih omrežij. Kako lahko ta dejstva uporabite pri povezovanju z potencialnimi kandidati?

Vedno bolj pomemben postaja ugled delodajalca ter aktivna rekrutacija, med drugim tudi na spletu. Vse to vnaša spremembe v kadrovski proces in vedno bolj združuje marketinški in kadrovski oddelek, oziroma vnaša marketinške elemente v kadrovske procese. Vsako iskanje kandidata za prosto delovno mesto pa postaja pravi oglaševalska kampanja.

Izzivi

  • Prilagajanje kadrovskih procesov tehnološkim spremembam.
  • Uvajanje digitalnih pristopov v kadrovske procese.
  • Povezovanje in sodelovanje marketinškega in kadrovskega oddelka.

Učinki

  • Na delavnici bomo govorili o tem, katere marketinške elemente lahko uporabite v kadrovskih procesih, osredotočili pa se bomo predvsem na aktivno rekrutacijo na družbenih omrežjih.
  • Spoznali bomo elemente employer brandinga.
  • Govorili bomo o uporabniški izkušnji kandidata. SOMO (social/mobile) v kadrovanju. Novosti v kadrovanju – ali CV izginja?
  • Predstavili bomo digitalno rekrutacijo in kateri kanali so najučinkovitejši pri iskanju pasivnih kandidatov.
  • Spoznali bomo osnovna orodja za spletno analitiko in spremljanje rezultatov.
  • Dvosmernost - upravljanje odzivov in komentarjev.
  • Predstavili bomo možnosti rekrutacije na družabnem omrežju Facebook in Instagram.
  • Predstavili bomo korake priprave projekta rekrutacije na družbenih omrežjih.
  • Predstavitev konkretnih primerov. – kateri kanali in pristopi so najbolj primerni za določeno vrsto profilov.

Program

9.00 – 13.00

  • Kako situacija na trgu dela spreminja kadrovanje in povezuje marketinški in kadrovski oddelek?
  • Employer branding.
  • Kadrovski projekt kot oglaševalska kampanja – pregled ključnih elementov.
  • Vključevanje družbenih omrežij in mobilne tehnologije za pristop k pasivnim kandidatom.
  • Rekrutacija na spletu – predstavitev digitalnih kanalov.
  • Možnosti, ki jih ponujajo družbena omrežja (Facebook in Instagram) za rekrutacijo.

Odmor s pogostitvijo in druženjem od 10.30 ure do 11. ure.

Predavatelji

mag. Viviana

mag. Viviana Žorž

Strokovnjakinja s področja marketinga, komunikacije in kadrovanja

Ima več kot petnajst let izkušenj na področju komuniciranja, od tega skoraj deset let v kadrovski panogi, v največji kadrovski agenciji v Sloveniji in svetu. Pri svojem delu povezuje marketinška in kadrovska znanja in pomaga podjetjem pri uspešni predstavitiv delodajalca in doseganju konkretnih rekrutacijskih ciljev. Uspešno je vodila lokalne in mednarodne projekte za digitalno rekrutacijo, za najrazličnejše profile. Vodila je nagrajene projekte, med drugim za najboljšo poslovno prakso, ki jo podeljuje AmCham. Dobre prakse predstavlja na konferenci Zlata nit, AmCham, Slovenskem društvu za odnose z javnostmi in PR akademiji za nevladne organizacije. Trenutno se med drugim posveča digitalni rekrutaciji za najbolj iskane in redke profile.

Informativni obračun plač

Za vas smo pripravili priročne obrazce za obračun plače, obveznosti po podjemni pogodbi ali pogodbi o avtorskem delu, obračun prispevkov za socialno varnost za zasebnike in lastnike zasebnih podjetij, ki nimajo plače/družbenike, ter obračun dohodka po pogodbi o opravljanju začasnega ali občasnega dela, sklenjeni z upokojencem.

Preverite obračun

Bodite na tekočem

Želite prejemati e-obvestila o izobraževanjih, ki jih organizira ZDS, in drugih pomembnih novostih?

Prijavite se na e-novice