Asertivna transformacija konflikta ⚡
Kotizacija
Člani ZDS
129,00 €
Nečlani ZDS
159,00 €
DDV NI VKLJUČEN!
Vključuje udeležbo na seminarju, gradivo in pogostitev.
Pri plačilu kotizacije upoštevajte popuste, ki se seštevajo:
- dva ali več udeležencev -10 % popust za vsakega udeleženca.
Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom na transakcijski račun št. SI56 0201 1001 5672 692.
Proračunski uporabniki vpišite ob elektronski prijavi v polje opombe rok plačila, ob registraciji predložite naročilnico.
Prijava na dogodek
Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma na zadnji delovni dan pred izvedbo izobraževanja, do 14:00 ure. Za morebitna vprašanja smo na voljo na 01/563 48 87.
Pisne odjave (info@zds.si) upoštevamo do 2 delovnih dni pred začetkom izobraževanja, sicer zaračunavamo kotizacijo v celoti. Neplačan predračun ne pomeni samodejne odjave od dogodka.
Ali vam razpisan termin ne ustreza? Ali ste zamudili s prijavo na izobraževanje? Pišite nam na e-naslov martin.smalcic@zds.si, obvestili vas bom o novem terminu.
Dodatne informacije
Martin Šmalčič
Telefon: 01 563 48 87
E-naslov: martin.smalcic@zds.si
Udeleženci izobraževanja imajo zagotovljeno brezplačno parkiranje do zasedbe mest na zunanjem parkirišču, za zapornico. Navodila za parkiranje.
Priporoči izobraževanje
Izobraževanje lahko priporočite svojim znancem, tako, da v polje vpišete elektronski naslov.
V ”normalnih” časih so konflikti pogosti. Obremenjujejo nas pomanjkanje časa, doseganje ciljev, pričakovanja okolice.
Danes se zgornjim razlogom pridruži še oteženo komuniciranje, skromnejši stiki med zaposlenimi, zabrisane meje med delovnim in prostim časom.
Tukaj so še stiske, ki jih v “normalnih” časih nismo poznali. Več tesnobe, eksistencialni strah, pogostejši konflikti doma.
◼ Konflikt rešimo ali ga preprečimo, ko:
- znamo vplivati na lastna čustva,
- poznamo tehnike, kako vplivati na čustva sogovornika;
- uporabimo asertivno komunikacijo in poiščemo rešitev, ki usteza vsem vpletenim;
◼ Mnenja pretelih udeležencev:
- Res super delavnica in predavateljica.
- dober seminar, zanimiv, nič dolgočasen
- Izvrstno. Če boste seminar ponovili, bom sodelavcem ponudil možnost, da se ga udeležijo.
- Menim, da poznate svoje delo in ste nas odlično informirali, sprejeli ter pogostili. Izjemno sem bila vesela priporočila naj pridemo pravočasno, čaja ob prihodu in vmesne malice. Predavateljica je bila odlična, izkušena in pokazala je iskreni zanos.
◼ Vsebina delavnice:
👉 KONFLIKT
- Kaj pripelje do konflikta (emocionalna vs fiziološka raven);
- Kako se v konfliktni situaciji počutita sogovornika;
- Hitre tehnike samoregulacije kot osnova za asertivni pogovor;
👉 ASERTIVNO REŠEVANJE KONFLIKTA
- Razlike med pasivno, agresivno in asertivno komunikacijo;
- Kako se v pogovoru odraža pasivna agresija;
- Struktura pogovora v konfliktnih situacijah;
- Kdaj uporabimo problem-solving pogovor in kdaj se opravičimo;
- Tehnika PACE in LEAD;
- Kako se opravičimo;
👉 KAKO RAVNAMO V KONKRETNIH SITUACIJAH
- Ko sogovornik izsiljuje;
- Ko je za nastalo situacijo kriv nekdo drug;
- Ko se sogovornik z nami sploh ne želi pogovarjati, kar otežuje sodelovanje;
- Kdaj na delovnem mestu potrebujemo mediatorja;
- Ko se do nas vedejo agresivno ali nas žalijo;
- Kdaj in kako prekinemo pogovor;
👉 ASERTIVNI NAČIN GOVORA
- Besede in besedne zveze, ki z asertivnostjo nimajo nič;
- Hitrost, glasnost, intonacija;
- Mašila (hitri triki, kako jih odpravimo);
Predavatelji
Mojca Žirovnik
Poslovna komunikacija d.o.o.
Profesorica angleščine in geografije (FF, Ljubljana). Trenerka NLP (Society of NLP, dr Richard Bandler). Certificiran poslovni team coach (ICC, Joseph O'Connor). Končano šolanje Harvardske pogajalske metode (Harvard Law School). Študentka psihoterapije, specializantka psihoanalitične psihoterapije (Univerza Sigmunda Freuda). Avtorica številnih člankov in petih priročnikov na temo poslovnega komuniciranja.