april 2025

09:00 - 11:30 Delodajalska akademija

Mednarodna - evropska izvršba in evropski plačilni nalog ter Evropski nalog za zamrznitev bančnih računov

Zavarovanje terjatev z nalogom za zamrznitev bančnih računov❗
Evropski izvršilni naslov olajšuje izvršbo tujih na podlagi tujih sodnih odločb, sodnih poravnav in javnih listin, brez da bi bil v državi izvršbe potreben dodatni, vmesni postopek za razglasitev izvršljivosti tujega izvršilnega naslova. Uredba predpisuje tudi standardne obrazce.

Preberite več

maj 2025

09:00 - 13:00 Delodajalska akademija

POREKLO BLAGA 🗺 – zakonodaja, pravila, novosti in pričakovanja

Na seminarju bomo udeležence seznanili s pravili o poreklu blaga, novostmi na področju porekla blaga ter predstavili več primerov iz prakse. Poudarek bo na začetku uporabe PEM prehodnih pravil o poreklu - vzporedna uporaba dveh sklopov pravil o poreklu blaga – ter na pogojih za pridobitev porekla.
Dobre primere iz prakse vam bo predstavila vrhunska strokovnjakinja na področju porekla blaga 🗺

Preberite več
09:00 - 12:00 Delodajalska akademija

Odločitev vodenja knjigovodstva ali biti normiranec

Samostojni podjetniki se morajo odločiti, ali bodo vodili knjigovodstvo na podlagi dejanskih prihodkov in odhodkov ali pa bodo obdavčeni po sistemu normiranih odhodkov. Zaradi nedavnih sprememb davčne zakonodaje je ključno preveriti, ali je mogoče še naprej poslovati kot normiranec ali je treba preiti na klasično knjigovodstvo. Na seminarju boste prejeli jasne smernice in praktične nasvete za optimalno davčno strategijo svojega poslovanja.

Preberite več
09:00 - 12:00 Delodajalska akademija

Vrhunski kadrovik 〰️ izziv celovitega pristopa

Webinar vam bo pomagal razumeti strateški, operativni, razvojni in digitalni vidik kadrovskega področja ter pridobiti ključna znanja za učinkovito upravljanje s kadri. Spoznali boste, kako postaviti dobre delovnopravne temelje, optimizirati kadrovske procese ter razviti kompetence za delo z ljudmi. S praktičnimi nasveti in sodobnimi pristopi boste lahko svoje kadrovske naloge izvajali bolj samozavestno in učinkovito.

Preberite več
09:00 - 12:00 Delodajalska akademija

Predlaganje in popravljanje REK-O obrazcev (tudi novosti)

Izplačevalci dohodkov morajo ob izplačilu pravilno izpolniti REK-O obrazec in izračunati akontacijo dohodnine ter prispevke, pri čemer je ključna natančna opredelitev dohodka. Novosti, ki začnejo veljati z januarjem 2025, vključujejo dodatna polja v REK-O obrazcu za posebne primere, kot so inovativna zagonska podjetja, novi rezidenti in bonitete iz zavarovalnih premij, ter predvideno poročanje prispevka za dolgotrajno oskrbo. Na izobraževanju bodo predstavljeni praktični primeri sestavljanja in popravljanja REK-O obrazcev ter uporaba ugodnosti po novi zakonodaji.

Preberite več
09:00 - 13:00 Delodajalska akademija

Premagovanje stresa na delovnem mestu

Stres je del vsakdanjega življenja, a njegova moč in trajanje lahko močno vplivata na naše zdravje in počutje. Ključno je, da znamo prepoznati njegove vire ter razumeti svoje sposobnosti za spoprijemanje z njim. Na delavnici bomo na praktičen način raziskali, kako stres obvladovati učinkovito – tako na delovnem mestu kot v zasebnem življenju.

Preberite več
09:00 - 12:00 Delodajalska akademija

Direktiva poročanja podjetij o trajnosti: breme ali priložnost?

Priložnosti zelenega prehoda z učinkovitim spremljanjem ogljičnega odtisa in drugih kazalnikov.
Nova Direktiva poročanja podjetij o trajnosti od 1.1.2025 predvideva poročanje o trajnostnosti poslovanja za poslovno leto 2024 za velika podjetja in za poslovno leto 2027 za večino ostalih podjetij. Cilj direktive je zagotoviti zanesljive in primerljive informacije o trajnosti v podjetjih. Direktiva predvideva predvsem sprejem obveznih standardov trajnostnostnega poročanja, tako za velika kot vsa ostala podjetja.

Preberite več
09:00 - 12:00 Delodajalska akademija

Pravo delegiranje: kako pripraviti ljudi, da naredijo, kar jih prosimo

Delegiranje je eden pogostejših izzivov vodenja. Veliko vodij ne delegira, ker meni, da bodo sami naredili bolje, ne želijo obremeniti svojih podrejenih, bojijo se odzivov drugih ali pa preprosto ne vedo kako bi se tega lotili.
Na delavnici bomo spoznali zakaj je delegiranje pomembno, kateri so razlogi za odsotnost
delegiranja, in nato z vajami naredili načrt učinkovitega delegiranja.

Preberite več
09:00 - 12:00 Delodajalska akademija

Hranjenje računovodsko davčne dokumentacije in osnovne informacije o davčno inšpekcijskem nadzoru

Pri arhiviranju računovodskih dokumentov smo dolžni upoštevati različne zakone, kajti del računovodske dokumentacije je podjetnik dolžan hraniti trajno, ostale pa do izpolnitve namena hrambe dokumenta.
In ko smo vso dokumentacijo že ustrezno uredili in arhivirali dobimo obvestilo o pričetku davčno inšpekcijskega nadzora. In kaj sedaj?

Preberite več

junij 2025

09:00 - 12:15 Delodajalska akademija

Kako etično vplivati na druge

Naučite se ključnih tehnik vplivanja, s katerimi boste svojo idejo predstavili samozavestno, strokovno in prepričljivo. Spoznali boste razliko med vplivanjem in manipulacijo, glavna načela vplivanja ter učinkovita verbalna in paraverbalna orodja za dosego ciljev. S praktičnimi pristopi boste lažje argumentirali, premagali ugovore in povečali svoj vpliv v poslovnem svetu.

Preberite več
09:00 - 12:15 Delodajalska akademija

Urejanje kadrovske evidence in personalne mape od A do Ž 📁

Kadrovske evidence so ključnega pomena za učinkovito upravljanje zaposlenih v organizaciji.
Želite izvedeti katero dokumentacijo arhivirati v personalne mape, kako zakonito izpeljati postopke zaposlitve in kako zakonito voditi obvezne kadrovske evidence?

Preberite več